Thursday 17 March 2016

OVERNIGHT OAT


Assalammualaikum wbt....






Assalammualaikum wbt....


Haaaaaaaa.....nampak tak dalam gambar tu??? sos spageti kimball??? tajuk kata overnite oat.....macam tak kena je kan??? heheheheh.....meh nak bagitau....botol tu jer sos spageti kimball...isinya adalah overnite oat....haaaaa......terjawabkan soalan...hihihhihi....dikala kesibukan melampau nih....aku publish entry ini untuk melepaskan tekanan yang ada....cerita bab makan adalah terapi yang amat sesuai.....heheheh....




Entry ini aku buat untuk berkongsi rasa dengan kengkawan semua....dikala stress yang melampau....dapat makan overnite oat adalah satu kenikmatan.....dan untuk pengetahuan korang...aku sudah lama amalkan overnite oat nih....hampir 7 bulan dah aku amalkan...biasanya aku makan untuk breakfast....memang kenyang sampai tengahari.....next entry aku akan cerita lanjut macam mana nak buat overnite oat yang mudah dan sedap....kali ni korang layankan aja gambar ni yerrr.....hehehehheeh...








Selepas entry ini publish...aku akan "menghilangkan" diri seketika....mungkin ambil masa 2@3 minggu baru muncul semula....ada urusan yang perlu aku uruskan semasa tempoh menghilangkan diri itu....mohon maaf sekali lagi kepada kengkawan yang tidak jemu datang bertandang....aku masih belum mampu untuk mengunjungi kalian...nanti bila keadaan yang kembali seperti sedia kala...aku akan bawak bom tangan untuk serang blog korang yer...boommm....kebabommmmm......tunggu tauuu....hahaahaahha....




Autopublish :  17.03.2016   1600














13 comments:

  1. Take care ya deanna..nak tau juga kemna menghilang.

    ReplyDelete
  2. Maksudnya cemana? Biar semalaman ke acaner?

    ReplyDelete
  3. Letak rempah kari skit leh? Rasa menyesal x nanti?
    * rindu nak menyakat! Keh keh keh

    ReplyDelete
  4. Ada jugak buat...hari pertama jer makan pastu hari2 seterusnya lupa kepam dalam peti ais.

    ReplyDelete
  5. overnight oat sedapnye, boleh kurus tu kalo amalkan selalu.

    ReplyDelete
  6. assalamulaikum.... baru datang singgah sini hihihi... sory ya

    ReplyDelete
  7. Saya pula...oat...tak boleh jalan...tuang susu dan pun tak jalan...kalau nestu...boleh pula siap ratah lagi...

    ReplyDelete
  8. Sally punya macam-macam campur! hahahaha

    ReplyDelete
  9. Knock knock! Assalamu'alaikum, Sis D.
    Apa khabar?

    ReplyDelete
  10. Suka overnight oat tapi malas nak buat,...camner tu?

    ReplyDelete
  11. mummy pun suka makan oat.. bole try gamaknya ni..hehee :D

    ReplyDelete
  12. Rupa overnight oat tu dah macam rupa sos kimbal warna putih tu dah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...