Friday 26 January 2018

KE MANA MENGHILANG????


Assalammualaikum wbt.....


Ke mana menghilang??? Ya.....aku tau ramai kengkawan blogger yang masih ingat kat aku dan tanpa jemu singgah di blog aku yang sunyi sepi nih...terima kasih tidak terhingga kepada kengkawan blogger yang sentiasa ingat pada aku insan yang sangat kerdil ini....ramai jugak yang tertanya-tanya ke mana aku menghilang......

Kali terakhir post aku pada 7 Jun 2016....yeeeee....2016...sekarang dah 2018...ke mana aku pergi selama ini??? Sebenarnya untuk makluman korang...aku masih di sini...opis yang sama....kerja yang sama....namun dugaan super hebat aku tempuhi sepanjang ketiadaan aku di blog ini....beban kerja yang super tinggi...tekanan pun tinggi....stress tu dah jadi mainan...kalau aku citer kat sini...aku rasa tangan aku dah tak larat untuk menceritakan apa yang berlaku....

Sebenarnya banyak benda aku nak kongsikan pada korang...namun masa tidak mengizinkan...kadang nak jenguk blog sendiri pon tak sempat apatah lagi blog kengkawan yang lain....namun begitu, bila rindu kat kengkawan blogger yang lain, aku singgah jugak...cuma aku tak drop komen...aku jadi silent reader....

Moga post ini memberi semangat baru pada aku untuk teruskan dunia blog ini....kepada kengkawan yang drop komen di blog aku ni semasa  tempoh bertenang aku selama ini...JUTAAN...BILIONAN...TERIMA KASIH aku ucapkan....kalau ikutkan hati memang nak terjah blog korang sekarang namun aku masih perlukan masa yang sesuai....semoga kalian dikurniakan kebahagiaan dan sentiasa dirahmati Allah SWT....

Bagi siapa yang tahu nama penuh aku tuh boleh laa search aku kt FB...aku hanya aktif di FB selama ini....harap-harap lepas ni aku boleh aktif kembali di blog....InsyaAllah....moga kita berjumpa lagi di post akan datang............... Luv U All....



30 comments:

  1. I hopes u back... Rindu nak baca celoteh... Usik usik... Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tqvm SS.... i hope so...moga ada kekuatan utk teruskan...leh sambung usik2...hahahah

      Delete
  2. Semoga segala urusan Allah permudahkan... Aminnn...

    ReplyDelete
  3. Add FB itew ek.. Kalu sudi... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh sudi...meh bagi nama titew add...heheheh

      Delete
  4. KD!!!! haaa..ada pun..ke mana awak pergi..almost 7 month...windu!!

    ReplyDelete
  5. ehh silap...1 year n half...fuhh lama tu...kalau ada anak dah boleh berlari heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama kannnnnnnn....silap2 bkan stakat berlari...terbang terus hehehhe

      Delete
  6. aktif kat FB? ADD La JM..kalau sudi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh...sudi jerrrr....meh bagi id fb titew add...hehehhehe

      Delete
    2. cari jek jari manis :-) tapi kita tak active..just view jek..aktif kat blog :-)

      Delete
    3. JM...titew dh try carik tp xjupa...hihihihihi

      Delete
  7. BZ sangat tu...nanti free share la kat sini..semoga allah permudahkan urusan mue..aminnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. keje sntiasa ada xpernah abis kan...huhuuhuh...bertabah laaa kita

      Delete
  8. Rindunya kakak kita sorang ni. Harap sihat lah ye. Free nanti update blog tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sal....lama xusik sal...rindu kat sal jugak....hihihih

      Delete
  9. Tabahkan hati .. pelangi tetap menunggu kamu walaupun ribut dan taufan menjelang.

    ReplyDelete
  10. selamat kembali Deanna, tarik nafas dalam, elakkan stress... gi bercuti, ikut lah si JM si SS pigi jalan2...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikutkan mmg nak jer g bercuti kak..tp pe kan daya...kita dok diam2 jer laa...heheheh

      Delete
  11. Semoga terus bersemangat untuk berblogging. Hehe

    ReplyDelete
  12. sedih banyak entri kak Deanna ni. Saya pun lama x jenguk blog. sesekali je.

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum.. masih ingat DM sokmo.. walapun dah jarang blogwalking blog loni disebabkan masalah kesihatan

    ReplyDelete
  14. Bulan ni genap setahun tak update entry... Hepi anniversary... Ha Ha Ha... Pe kabo dear?

    ReplyDelete
  15. rindu DM hahaha lama x chat sini

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...