Assalammualaikum wbt...
Aku mohon maaf kepada rakan-rakan yang singgah sepanjang aku tak ada ni.....aku belum ada kesempatan untuk membalas kunjungan.....balik dari kerja luar...berderet pulak kerja yang perlu aku siapkan...semua tu kena disiapkan sebelum aku bercuti panjang....balik kampung....hati sudah berbunga riang.....hehhehe.....bila keadaan dah reda sikit nanti aku jenguk korang yer.....kali ni aku hanya boleh hidangkan 1 entry untuk korang tatap......
Entry aku kali ni simple jer...aku nak kongsikan menu simple untuk kudapan dikala lapar....hehehhe...roti pita berintikan ayam kari....tapi kenapa ada version 2? Versi sebelum ni aku pernah kongsikan dulu di SINI.....ada beza sikit dengan versi yang dulu tu.....bezanya bahan yang aku gunakan.....versi dulu aku guna kacang panjang dan lobak merah....versi kali ni aku guna seleri dan lobak merah.....kalau tanya aku mana sedap...aku jawab...dua-dua sedap....heheheh.....
Aku mohon maaf kepada rakan-rakan yang singgah sepanjang aku tak ada ni.....aku belum ada kesempatan untuk membalas kunjungan.....balik dari kerja luar...berderet pulak kerja yang perlu aku siapkan...semua tu kena disiapkan sebelum aku bercuti panjang....balik kampung....hati sudah berbunga riang.....hehhehe.....bila keadaan dah reda sikit nanti aku jenguk korang yer.....kali ni aku hanya boleh hidangkan 1 entry untuk korang tatap......
Entry aku kali ni simple jer...aku nak kongsikan menu simple untuk kudapan dikala lapar....hehehhe...roti pita berintikan ayam kari....tapi kenapa ada version 2? Versi sebelum ni aku pernah kongsikan dulu di SINI.....ada beza sikit dengan versi yang dulu tu.....bezanya bahan yang aku gunakan.....versi dulu aku guna kacang panjang dan lobak merah....versi kali ni aku guna seleri dan lobak merah.....kalau tanya aku mana sedap...aku jawab...dua-dua sedap....heheheh.....
