Tuesday 15 January 2013

ITU YANG TERBAIK...



Ini laaa gambaran kegumbiraan yang terpancar dimuka aku setelah dikhabarkan berita itu....aku harap berita itu bukan sekadar berita gembira buat si polan tapi berita gumbira jugak pada teman yang menghadapi pengalaman sadis bersama si polan....musti korg tertanya2 citer pasal aper....hehehhehehe....maaf laa yee....citer ni aku xleh nak kabor begitu jer...coz akan melibatkan banyak pihak.. "peristiwa" itu bukan lah peristiwa yang patut dibanggakan oleh si polan tu...

Aku harap mgkin ini gak akan menjadi permulaan bru utk hidup si polan..jgn asyik berlindung disebalik org lain...belajar menghadapi situasi dan jgn pandai baling batu sembunyi tgn....kalau sekadar bermodalkan air liur jer..mgkin leh survive laa...tapi ketahui laa...air liur itu mgkin akan kering jua akhir nya yg tinggal hanya personaliti sebenar....maka org dpt menilai baik buruk nya...

Aku juga harap spouse dia pon amik pengajaran yg lepas2...jgn leka dgn "kesalahan" org lain tnpa melihat kekhilafan di dpn mata....selidiki kisah sbnar sebelum membuat tindakan...

p/s: ingatan untuk diri sendiri..............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...