Sunday 6 January 2013

MEMANG BERBALOI....


Semalam aku dengan en Suami pegi membeli belah di Giant Nilai....lepas settle beli barang keperluan rumah kitaorang bergerak ke Sen Heng Bandar Baru Nilai....Untuk aperr??? Untuk Shopping laaaa...hehehehehe....nak kata shopping tu tak jugak....tujuan aku ke sana adalah untuk redeem point kad kredit aku.....berbaloi gilaaaaa....Ini bukan kali pertama aku redeem point kat sini...antara barang yang aku penah redeem adalah Microwave....bukan satu tapi dua...hehehehehe...satu aku guna sendiri...satu lagi untuk hadiah kawin member...selain itu..aku penah redeem Oven....semenjak ade oven rajin beno aku baking....

So, semalam aku redeem lagi di Sen Heng...yelahh...ni laa hasil usaha aku yang gigih aku selama ini berbelanja menggunakan kad kredit...hehehehehhe...tapi kalu nak guna kad kredit ni kena berdisplin....jangan main swipe jerrr...kang dapat bil...sesak nafas....antara sebab aku suka guna kad kredit ialah aku leh guna point yang ada untuk redeem barang yang aku suka tanpa kuar duit.....tapi kalu point hanya ada separuh kena kuar duit gak....tapi tak banyak sangat....nak tau semalam aku redeem barang aperr???



Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....aishhhhh....tak nampak ehhh....jap yeeee..aku bagi gambar yang clear sikit....
jengg...jenggggg... jenggggggg



Naaahhhhh....aku redeem 2 barang....satu....Cornell stand mixer....memudahkan aku untuk baking....kedua....Philips Food Processor....memudahkan aku untuk memasak, membuat doh dan whip...heheheheheh....memandangkan dah dapat 2 barang ni...Alhamdulillahhhhhhhh......tak payah bayar pape....misi aku seterusnya adalah....Durian Crepe....heheheheheheheheheheheeh.....sonokkkkknyeeeeeeeee...tunggu next post yeeeerr.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...