Thursday 20 November 2014

HANDBAG SATU KEPERLUAN???



Assalammualaikum wbt...

Handbag dan wanita...memang tidak dapat dipisahkan...handbag ni umpama teman paling setia bagi wanita....pegi ke mana saja handbag dulu dikepit....semua benda2 penting ada dalam tu...dari yang sekecik2 benda sampai kesebesar2 barang dalam tu...hahahahaha..

Dan disebabkan banyak barang penting dalam tu laa wanita menjadi target peragut2...kadang sampai mendatangkan kecederaan....nauzubillah....semoga Allah SWT menyelamatkan kita dari kes2 jenayah macam ni kann...tapi kali ni aku bukan nak citer pasal jenayah ni...aku nak citer pasal betapa pentingnya handbag pada golongan wanita....aku???? harus laa giler handbag...pantang tengok...mesti beli punya....penah 1 ketika dalam 1 bulan aku beli 2@3 handbag...hahahahahha....tapi itu semua citer lama....kali terakhir aku beli handbag pada awal tahun 2010....sekarang aku pakai pe???




Haaaa....nmpak..ni laa handbag aku....hahahahahha....pada aku cukup dengan pakai yang macam ni...coz senang aku nk gerak ke mana2...lagipon bila aku kena keje luar...aku lebih selesa bawak bagpack coz senang bawak notebook...sekarang handbag bukan lagi barang keperluan dan benda wajib pada aku...cukup sekadar beg kecik ni...leh bubuh handphone dan duit...korang jangan terkejut...dalam tu pon macam2 aku bubuh....antaranye...kunci2...tiket kapal terbang...pendrive...dan strepsils...hahhahahaahha....macam2 ada...dan antara kriteria aku nak beli handphone...wajib leh masuk dalam beg ni....kalau xmuat...aku reject handphone tuu...hihihihiih...aku beli murah jer beg tuuu...dalam belas2 hengget rasanye..aku pon dh lupa 2 tahun lepas aku beli kt cosway...jimat kannnn....heheheheh...



Citer pasal jimat aku nak kongsi 1 benda...nampak tak dalam gambar buku kat atas tu???? cer carik pe yang pelik kat situ??? hahahahahah...korang nampak eh tali tuuu....aku sayang buku nota aku ni tauuuu...macam2 dalam tu...banyak rahsia kerajaan dalam tu..jangan memain...hahahahah....tapi buku tu selalu tercabut dari ring nye...tengok tak cover nye dah hilang....aku pon tak tau kat mana peginya kulit dia tuhhh....kerana sayang dan jimat...aku amik inisiatif untuk "jahit" ring nye guna tali...heheheheh...cute x?? yang penting buku tu leh guna balik...jimat duit kerajaan...hahahhahahaha..





9 comments:

  1. Yeahhh, bag sangat penting. Apa jua jenis beg. yang boleh simpan lesen + ic pun dah kira ok... Hikhikhik

    Hahaha Buku tuu, Bijak2......

    Jimat cermat amalan mulia =P

    ReplyDelete
  2. creative jahitan nya....kemas plak tuh...salam perkenalan :D terima kasih sudi follow blog kite :D

    ReplyDelete
  3. beg nampak kecik tapi boleh letak mcm2..mcm poket Doraemon pulak hihihih

    buku tu?..mmg kreatif hikss

    ReplyDelete
  4. pn mor ganas sgt ni, sampai kulit buku tu hilang..hehehe, buku fav saya jugak..tp banyak kartun dari rahsia gomen..hehe

    ReplyDelete
  5. Siara Elina....kannnn...beg kena ada...senang letak barang hihihihi

    Siti Aisya...kena carik gak jln nak bagi leh pakai balik..sayang punya pasal...hahahahha...mekasih sudi singgah yee

    JM...memang...kalau ikutkan macam2 benda nk sumbat dalam tuu..selagi boleh...hahahahha

    reefa...hahahaha...bukan ganas laa...tp kualiti xbagus...mcm2 alasan kann....ke ko amik?? hahahah

    Nasa...mekasih ye coz sudi singgah..

    ReplyDelete
  6. akak suka kumpul handbag ni...tapi yang murah2 jer...senang nak jalan...sumbat apa benda kat dalam dia...hehe..

    ReplyDelete
  7. buat macam koleksi...walaupon murah tetap bermakna...hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...