Saturday 15 November 2014

AKU DI ANGKASAPURI




Assalammualaikum wbt....

HAri rabu lepas 12 Nov 2014...aku pegi ke Angkasapuri...wat pe??? Certeka??? Aku jadi jemputan untuk TV show?? hahhahahaah...harus laaa bukannn...aku g sana atas kapasiti kerja rasmi...setelah diarahkan oleh big2 boss untuk hadir ke sana...untuk ape?? hmmmm..korang tengok x berita TV1 minggu lepas?? Ade majlis KSN bersama media...sempena pembentangan Laporan Ketua Audit Negara Tahun 2013 siri 3...tugas aku??? RAHSIA....hahaahahaah....aku sempat laa gak snap2 gambar dalam auditorium tu sebelum majlis bermula...




Ini merupakan pengalaman menarik bagi aku kerana dapat melihat sendiri macam mana media bertanya soalan bertalu2 kepada pegawai kanan kerajaan...dan masa tu jugak kita leh tengok sama ada media yang hadir ini betul2 paham dengan isu yang dibangkitkan atau sekadar provokasi...tapi yang menarik nye...dari Malaysiakini memang banyak soalan..hehhehehe...soalan ape?? hehehehe...aku xcatat pon...coz aku hanya fokus pada yang berkaitan dengan keje aku jerr..selain daripada tugas aku..aku hanya mampu mendengar...i'm good listener....hahhahhahaha...

Selesai jer majlis tu...aku n member opis kuar dan terus ke kete...tapi sebelum tu kami kena wat misi mencari toilet...bila dah jupe toilet xjauh dari cafetaria tuu...aku n member tergamam dengan keadaan toilet tuuu...ada 2 pintu toilet..tapi dua2 pintu tercabut...haiyaaa....macam mana nak guna pintu tu..pintunyee tersandar kat dalam toilet..mungkin aku  ni jakun kot xreti nk guna toilet "canggih"macam tuuu...last2...aku n member batalkan dulu hasrat..dan terus balik...masa tu dah kul 12 tengahari...ktorg terus balik...sekali tu ktorang tersesat jalan...hahahahhahaha...ntah mana2 jalan ntah ktorg redah...akhirnya..dengan bantuan encik waze ktorang jupa balik jalan utama...setelah hampir 30 minit ktorg sesat....nak tau jalan mana...jalan bukit jalil menuju ke highway mines...hahahhaahah....janji leh sampai opis...sebelum  balik opis tu ktorg singgah jap bangi makan kat wong solo..ayam penyet...masa tu dah kul 1 lebih ....aku n member terus carik toilet setelah hasrat tertangguh tadi...lega weiii...hahahhaha..perut lak dah kebulur...nasib baik kejap je tunggu makanan dan sampai...ktorg belasah makan..makan cepat2 pastu cepat2 balik opis...alhamdulillah.. selamat sampai...legaaaaaa....misi berjaya...hahahahahah

4 comments:

  1. bestnya dapat rasa pengalaman baru mcm ni!

    ReplyDelete
  2. ishh...nama gah Angksasapuri tapi topilet di Cafe?..sedih!!!..kalau sis JM dh terasa senak nk buang air kecik or besar mmg x boleh tahan...kalau 30 min sesat lagi mmg tercirit lah dalam kete tu....

    ReplyDelete
  3. Huhuhu..nasib bek kami nye hasrat cuma kecik jerrr..mungkin dia nak wat kempen toilet terbuka kot..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...