Wednesday 8 April 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME


Assalammualaikum wbt.....

Ni citer lama la kan...besday aku pon dah lama berlalu....baru ada masa nk up citer nih...setelah drama siri cuti sekolah telah tamat sepenuhnya....heheheheh...sebelum aku terlupa...aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang wish besday aku haritu......semoga kita sentiasa dirahmati Allah SWT.......hihihhi




Aku nak ucap terima kasih jugak kepada opismet aku....Laila...sebab bagi kek keju yang sedap...lagi mantap tuhhh...sempena besday aku.....nasib baik aku sempat ngap beberapa potong sebelum letak kat panri...coz kali kedua pegi pantri...tinggal bekas jer lagi....hahahhahaa...memang sedap sangat la tu kan sampai licin.... hihihihi...meh aku tunjuk gambar kek tuhhhh...




Tengok rupa pon dah tauu sedap....hehehhe....balik dari opis....en. suami belanja makan...hihihhi...best sangat....makan di mana??? makan kat Warisan Ayam Penyet kat Giant Nilai.....heheheheh....










Aku suka sambal lebeyyy...coz aku paling suka makanan pedas...lagi pedas lagi aku sukaaaa....heheheheh....Kek besday tak da ka???? hahhahahah...harus laa adaaaa....aku sendiri pilih...leh cenggitu??? leh ajerrrr....hahahahah....



Mula-mula pilih kek dulu...banyak sangat kemahuan nihhh...tapi nak pilih yang paling aku suka.....akhirnya aku pilih kek Boston Cheese....beli kat Kings......hihihihi





Nampak buruk aku potong kan???? hahahaha....aku tak kesah pon..yang penting....sedap weiiiii.....nyummm...nyummmm gituuuuuu.....kek ni tak muak pon...leh habiskan semua tuhhh....sedapnyerrr....memandangkan...tak habis...aku bawak pegi opis....so leh kengkawan lain merasa kek tuhh...semua kata sedap...memang tak rugi laa beli kek ni...nanti nak beli lagi laaa.....hihihihihih



Jom join GA aku yerrr
Klik banner untuk join yerr
http://kameqdeanna.blogspot.com/2015/04/giveaway-by-kameq-deanna.html












49 comments:

  1. Happy Birthday..
    Sedap pulak tgk kek tu...
    T ptg nak beli kek gak lah..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. ohh...dah lepas ke...happy belated besday Dina..untunglah ada org sambut dan celebrate besday..sis JM...kasihan...time besday je...sorang pun tak wish..sambutlah sorang2..sob sob sob...sedih tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih JM....yeke JM xde org wish...musykil tol laaa....hihihihi

      Delete
    2. Jay Emm memang PROPA! Ha Ha Ha...

      Delete
    3. Hahahaha..dh mcm propa kiah lak

      Delete
    4. Deanna tlg wish utk JM boleh?...belated besday gak!

      Delete
    5. kalau x de org nk wish...JM wish utk diri sendiri :-)

      Delete
    6. Alaaaa..siannnye JM....meh sy wish...epi belated besday JM....hehehehe

      Delete
    7. yeayy!!!! bila ada org wish...tak pelu beri kek pun x pe..hati terus ber bunga-bunga cinta misha omar ahahaah

      Delete
    8. Kena angkat kaki la skit kan kalau nyanyi lagu tuhh JM...hahaahah

      Delete
    9. Bila birthday Sis JM nya?

      Delete
  3. Laaaaa... Dah lepasss???? Melepasssss!! Hepi belated besday! Semoga panjang umor! Murah rezeki... Kegigihan anda kebanggaan kami! He He He..

    ReplyDelete
    Replies
    1. trademark tu..trademark tu.. heheee

      Delete
    2. mekasih SS....len kali nk request kek ngn SS plak....hahahahaha

      QA...trademark kena ada kan hahahahah

      Delete
  4. happy birthday walaupon lambat wish. hehe.nmpk sdp2 mknn tu :P

    ReplyDelete
  5. happy belated busday deanna ya semoga tercapai lah apa yg di impikan selama ini ya

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday ^^,

    sedapnya kalau dapat kek keju tu. memang saya sorang je yang habiskan

    ReplyDelete
  7. Happy belated bufday deanna. Sedapnye cheese kek itu ^^

    ReplyDelete
  8. sanah helwah dear... maaff lambat ^^

    ReplyDelete
  9. happy birthday..happy birthday to me..ehh!! happy birthday to kak deanna.. happy birthday to u.. heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyanyi tu bior ke laut... Ha Ha Ha..

      Delete
    2. mekasih QA...hihihi

      SS..bior kelaut leh tgkap ikan..leh masak kari hahahahhaha

      Delete
  10. happy belated birthday.. suka jugak kek kat Kings tuh.. selalu beli time birthday anak2..

    ReplyDelete
  11. hepi belated bufday kak...
    heheheh dulu sllu gak beli kat kings
    tapi sekarang kureng da
    kek dia xmcm dulu

    ReplyDelete
  12. happy belated birthday deana....semoga tercapai yang dihajati.

    ReplyDelete
  13. Selamat hari jadi Deanna...semoga murah rezeki..aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laksa ke tu? tiba2 terliur pulak..

      Delete
    2. Mekasih bunda...tu bkn laksa..tp soto..sedappp....heheheeh

      Delete
  14. Wah..bday kita bulan yang sama kan..cuma wana minggu depan..ahaks..btw, happy belated bday dear..semoga sihat dan ceria selalu.. :D

    ReplyDelete
  15. Happy Belated Birthday, Sis! Wishing u another year of joy & happiness, longevity, prosperity,...

    ReplyDelete
  16. selamat menyambut hari lahir . semoga cepat mendapat zuriat ... aaamin . alahai kek cheese ... penderaan tul bila nampak ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  17. ehehehe happy belated birthday Deanna.. itew tak tahu la pangkat kakak ke adik.. tapi itew nak jadi adik miahahaha.. nak panggil Kak Deanna miahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...