Saturday 22 November 2014

SESI JENJALAN DI BLOG




Assalammualaikum wbt...

Sejak dari malam tadi keje aku blogwalking....dekat 200 lebih dah kot blog yang aku terjah....rasa nak pengsan dah rasanye...hahahhahaha...tapi aku gagahkan diri coz aku dah join segmen2 blogwalking...leh kenal lagi ramai kengkawan yang ada...nak wat blogwalking ni memang kena betul2 concentrate coz bukan sekadar jengah...tapi tengok n baca entry menarik dari diorang...heheeheh

Aku suka blogwalking coz leh tengok macam2 ragam blog yang ada dan leh kenal ramai blogger...aku suka follow mana2 blog yang aku lawat..sebagai tanda sokongan...dan aku xmengharapkan diorang pon kena follow aku balik...tapi kalau diorang follow aku balik aku rasa sangat gembira dan aku anggap itu sebagai bonus...secara peribadi...aku berpendapat...kalau kita mengharapkan orang lain membalas apa yang telah kita buat nescaya kita akan rasa kecewa bila mereka tidak membalas seperti yang kita inginkan...selalunya aku akan buat jerr tanpa menaruh harapan...tak kira laa dalam dunia blog atau realiti...coz bila kecewa hati sakit...pastu stress...pastu kita sedih...yang pasti ganjaran daripada Allah SWT atas keikhlasan kita itu lebih bermakna bagi aku...kepada rakan2 blogger semua...semoga kita sentiasa ikhlas dalam menjalinkan persahabatan didunia maya ini...happy blogging k...(^_^)

16 comments:

  1. betul tuh..lau kite nak follow...follow jer..tapi jangan mengharapkan dorang follow kita balik...lau luqman senang jer..kalau dorang suka blog luqman dorang follow kalau tak suka jangan..as simple as that..hehe.

    ReplyDelete
  2. betul tu luqman...no point nk paksa2 kan..(^_^)

    ReplyDelete
  3. Asalam..tahnia ya kerana berfikiran positif dalam berblog, pencarian anugerah telah berlalu, Etuza nak ucapkan tahnia ya...tahnia menyertainya ..

    ReplyDelete
  4. rajin ye blogwalking ni. saya akan blogwalking kat blog2 yang join segmen yang saya join dan blog yang datang singgah kat blog saya je.

    ReplyDelete
  5. selalu jugak tewas kadang2. weekend ni masa terbaik nak blogwalking sunguh2. hehehe

    Saya perlukan cadangan samada EDIT SENDIRI ke TEMPAH template blogger

    ReplyDelete
  6. Salam singgah petang dik...happy blogwalking...

    ReplyDelete
  7. rajin2 lah BW.....nnt buley dpt ramai kenalan...malah ley share info

    ReplyDelete
  8. Hari minggu ke Padang Besar, belikan saya sebarang dua barang ya Pn..hehe

    ReplyDelete
  9. 200 blog? kalau JM mahu pitam hihihih...x pe BW dgn ikhlas..jika blog yg kita baca tu x balas kunjungan maybe akan ada blogger lain yg datang..in sha allah jika kita ikhlas pasti ada ganjaran nya

    ReplyDelete
  10. betul tu . setiap perkara yg kita lakukan perlulah ikhlas tanpa harapkan balasan ...

    ReplyDelete
  11. betul tu deanna, setuju dengan awak, kita buat sesuatu yang baik tanpa perlu mengharapkan balasan. Kerana kadang2 balasan yang baik itu tidak datang terlalu awal & mudah, tapi sekali ia datang, sangatlah berbaloi ditunggu..

    waa blogwalking sampai 200page..banyak tu,

    ReplyDelete
  12. Sama-samalah kita terus berblog..hehehe =)

    ReplyDelete
  13. betul betul.. bila menaruh harapan, xdpt, sedih kan.. so, buat benda biarlah ikhlas :)

    ReplyDelete
  14. Wahh. Banyaknyaaaa. Rajinnyaaa. Tahniah ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...