Friday 20 February 2015

JUSCO LAGI


Assalammualaikum wbt....


Hari tu aku dah shopping kat Jusco Balakong seperti yang aku citer di sini ....minggu lepas...aku dan en suami pegi  pulak ke Jusco Equine.....kali ni turn aku plak yang temankan en suami aku untuk beli barang dia....hehehehe...ktorang pegi time malam...sejuk sikit kan...sampai sana...parking kat atas bumbung....senang nak parking...hihihi



Sementara en suami pilih barang dia..aku pon sibuk laa amik gambar...hahaah....orang punya laa ramai....walaupon masa tu dah dekat jam 10 malam....hihiihhi..walau pon musim raya cina....yang tak menyambut pon masih sama-sama menyumbangkan ekonomi negara....hahahahha..





Sebelum balik...aku sempat beli makanan...hahahaha..nak tau pe diaaaa.....harus laa makanan kegemaran aku....




Tapi ada 1 pastri yang aku beli tak sedap...ini kali pertama aku beli...tak leh nak telan...kunyah pe tah lagi...huhuhhuh...



Nampak tak tuu??? tak abes weiii....tak sedap....rasa kelapa...aku bukan tak suka kelapa...tapi rasa dia macam tak kena dengan tekak aku...nasib baik aku beli 1 jer...huhuhuhuh...next time beli yang aku suka jerr....takut nyesal di kendian hari...hehehehe.....



9 comments:

  1. Waaah,gi shopping :) tu pastri apa?

    ReplyDelete
  2. suami beli apa tu..tiba2 nyibuk nk tahu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laki orang plak disibuk... Marah kang bini org tu... He He He...

      Delete
    2. Haha...sis JM reporter..tu kna tnya tu..

      Delete
  3. Smlm SS pon ke Jusco... Tapi just singgah Daiso dgn Popular Book Store je... Dah berzaman tak nyoping dlm Jusco tu... Murah sangat ke sales Jusco tu? Kadang dorang ni tipu harga je...

    ReplyDelete
  4. awal thn hari tu pi sini tgk hanbeg ... pergh , rambang mata sambil mata berpinar2 tgk harga ... berani snap gambar . sales girl kat situ tak marah lak . sis tak berani lah pulak bila tgk mrk sentiasa memerhati ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdg2 diorg biorkn je sis CM..tp ade stgh tu,mcm nk telan tgk org..huhui

      Delete
  5. Bkurun jg x g jusco... ade offer ke??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...