Tuesday, 1 March 2016

SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN

Assalammualaikum wbt....


Alhamdulillah.....Allah SWT sentiasa permudahkan urusan aku....segala bebanan aku dipermudahkan....dan kelegaan dalam kepala aku sudah makin susut....terima kasih atas doa dan kata semangat daripada kengkawan semua....semoga urusan kalian semua akan sentiasa dipermudahkan oleh Allah SWT......


Sesungguhnya aku amat bersyukur kerana ada kengkawan yang sentiasa membantu aku menguruskan hal-hal berkaitan kerja tanpa mengira penat lelah....walaupun di saat masing-masing terbeban dengan kerja namun masih ada ruang diberikan untuk membantu aku menyelesaikan urusan.....dan aku percaya...kalau kita memudahkan urusan orang lain....insyaAllah....urusan kita pun akan dipermudahkan...walaupun adakala beberapa halangan dan dugaan aku terpaksa tempuh....namun aku bersyukur aku berjaya mengharunginya.....dan yang paling aku tidak boleh lupa...bila ada insan yang cuba menyukarkan urusan dengan alasan yang remeh temeh....aku anggap sebagai dugaan mengajar kita erti kesabaran....


Kepada kengkawan blogger sekalian....terima kasih pada yang sentiasa berkunjung di sini...namun aku mohon maaf...coz belum ada kesempatan untuk mengunjungi kalian semua...insyaAllah....setelah urusan aku selesai...aku akan berkunjung ke rumah kalian....mohon maaf sekali lagi.....



14 comments:

  1. Alhamdulillah, tumpang lega sama baca entri ini. Lepas ni dah boleh rehatkan minda dan badan ye, Sis D.

    ReplyDelete
  2. syukur alhamulillah...take care deanna

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...tenang hati..lapang fikiran bila satu persatu tugasan dapat dilunaskan...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah syukur, selepas kesukaran diberi kesenangan.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah... semoga urusan akan dtg pun dipermudahkan..

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan segalanya... Pastu jangan lupa datang cari pasal kat pondok buruks SS! Keh keh Keh

    ReplyDelete
  7. semoga dipermudahkan...untung ada rakan seperti yang diana katakan. jaga baik baik

    ReplyDelete
  8. amin ya rabb.. moga Allah permudahkan urusan DM =)

    ReplyDelete
  9. eheeee lama kan CT tak singgah sini lalala..

    ReplyDelete
  10. Takpe we ouls sanggup menunggu di pondok SS tu sambil pekena ayaq kopi o..hehehhe :D

    ReplyDelete
  11. Syukur Alhamdullilah semua dah dipermudahkan.. Amin

    ReplyDelete
  12. Sedih saya baca coretan akak kali ni. Nampak akak macam baru je ditimpa masalah yg besar. Tiada apa yg boleh saya katakan selain berdoa agar urusan akak dipermudahkan. Amin...

    ReplyDelete
  13. alhamdulilah semoga Allah sentiasa permudahkan urusan kak d

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...