Thursday, 21 April 2016

SELFIE YANG PALING BERANI






 Assalammualaikum wbt.....


Selfie???? ermmmmmm......Aku antara orang yang tak pandai nak selfie.....ok tak statement aku tuh??? hahahahah....tapi secara ikhlasnya memang aku tak reti nak selfie...aku dalam dilema.....bila nak selfie....aku tak tau nak senyum macam mana...kah kah kah....serius weiiii....nampak macam kaku giler senyuman aku....macam tak ikhlas.....hahahahhaha....dan sebab itu lah...aku tak berminat nak selfie.....menyampah tengok senyuman "palsu" yang aku sendiri hasilkan....hahahhaha.....tapi kali ini aku bukan nak cerita pasal selfie aku....aku nak cerita pasal selfie yang paling berani.....apakah????? meh tengok sampai habis yer.....heheheheheh






"Nama saya Alia.....umur saya 4 tahun.....saya suka selfie"






"Pagi-pagi.....bangun tidur....saya curi-curi selfie guna handphone mak saya bila mak saya berada di dapur untuk sediakan sarapan"






"Sebelum mandi......sekali lagi saya selfie.....saya selfie sesuka hati......nampak tak senyuman menggoda saya???? comel kan??? abaikan gigi saya  tu yer....anggap jer tak nampak......hahahhahahahahahah"







"Selepas mandi....saya berselfie lagi.....kali ini saya rembat telefon abang saya.....sementara abang saya mandi....maka saya selfie sesuka hati saya dengan berani sekali......lihat lah hasilnya.....berani kan???? hahhahaahhaha.....puas hati saya....sayalah ratu selfie...muaahaaa...muaaahaaaa...muaaahaaaaaaa"




haaaaaaaaaaaaaa.......ini lah kisah selfie yang berani....berani betul dia selfie guna handphone orang....hahaahahahaha.....maka dengan ini.......tamatlah kisah "SELFIE YANG PALING BERANI"...sekian......






Auto publish : 21.04.2016     1130 am











8 comments:

  1. Kalau budak yg selfie macam ini kita tengok sweet aje Deanna
    Cuba kita yg buat macam tu. Ada ke yg nak tengok:)

    ReplyDelete
  2. Bertuah ... hi hi hi...
    ada lah umoq dia 4 tahun...

    Ni kat umah ni yg dh umoq 20tahun rembat telepon org pastu selfie memacam gaya... stress makjemah...

    ReplyDelete
  3. comel la Alia,yang tak tahan tu pagi-pagi bangun tido terus selfie, haih bijak sungguh..

    ReplyDelete
  4. Makkkk aihhhh... Over berani nih... Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
  5. Suka jugak selfie ni walaupun dah kilauan haha....Alah lantaklah org nak kata palsu ke hape Deanna.... janji kita happy sudah!

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum deana
    apa kabar
    lama kaknoor tak singgah sini
    wah cantik budakyg suka selfie tu
    maktok pun suka selfie jugak kekadang eeee

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum hai kak D lama tak singgah sini ingat lagi ke.ekin.ni.. Comel jah dia selfie Hihihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...