Thursday 14 February 2013

ANAI OOOHHH...ANAI.....

Masa aku tgh syok wat keje masa outstation hrtu...aku dikejutkan dgn satu ukiran seni yg jarang aku jupe...tengah dok syok belek dokumen yg kt depan mata..tetiba ade satu dokumen yg aku rs mcm pelik jerrr...coz aku bukan reti sgt nk memahami seni nih...lebih2 lg seni tu bukan buatan manusia....tapi.....ANAI-ANAI....aarggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ini laa rupanyerrrrrr....berseni sungguh....
Korang rs dokumen tu berusia bape tahun?? 20 tahun?? 30 tahun??? salahhhhhhhhhhhhhhhh....dokumen itu berusia 1 tahun jerrrrrr......yg paling best...anai-anai tu makan kt tengah lak tuhh....aduiyaiiiii....dh laa aku nk tgk figure kt tengah tuhh....gerammmmmmmmmnyeeeeeeeee.......redha jer laaaaaa....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...