Friday 15 February 2013

KEREPEK PUNYA HAL....

Minggu lepas aku dan encik suami pegi ke Bagan Lalang...balik dr amik stok sabun ngn member..ktorg bergerak ke Bagan Lalang....mklumlaa...jln nk ke sana xjauh dr umah aku nih...ktorg ikut hiway kt Litar sepang....skali tgk kete pjg giler beratur....aku igtkan ramai laa org bercuti nk ke Bagan Lalang...sangkut kt situ dalam 45 minit....tp bila dah smpai kt lampu isyarat kt depan...aku tgk jln nk Bagan Lalang (BL) clear jerrr....so bermakna....kete berderet sbb lampu isyarat.....ni sama mcm kes yg aku penah citer di sini....

Bila dh smpai kt BL ktorg melilau carik signboard Agrochip (kalau xsilap laaa)....akhirnya berjaya jumpa...even terlajak skit....kali pertama aku smpai situ masa induksi tahun 2007...naik bas akademi ramai2....so xamik port jln mn yg driver guna....ni adalah kali kedua aku ke sini...xbyk perubahan cuma rumah kt tepi tu dh dirobohkan dan mungkin diorg nk wat rumah baru kot coz tgk mcm de simen yg belum kering kt tapak rumah lama tuh....masuk jer kedai tu...makaihhhhhh...aku rs mcm nk amik jer semua kerepek kt situ..hrga pon ok...









Aku suka kerepek di sini coz kerepeknye dipotong nipis dan sangat ranggup....tak terasa aku menghabiskan sepeket kerepek ubi....nyummmm....nyummmmm...kunyah lagi.....misi berjayaaaa...........



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...