Saturday 16 February 2013

JOM KE NILAI 3.....

Celik jer mata pagi tadi aku rasa mcm nk g Nilai 3...apa yg best sgt kt Nilai 3 tu???? hehehheeheh...Pertama skali aku nk carik buah pisang....coz nk carik kt area umah aku ni mcm payah jerrrr....kat kedai runcit tu ade...tp mcm xcun jerrr....aku kena carik yg cun...coz aku dh lama xmkn cekodok pisang ...pastu aku igt nk wat muffin pisang...itu pon kalau aku rajin laaa....tp yg ptg niat tu ade....

Lagi pon hritu budak opis aku berkenan ngn kain yg aku beli hrtu...aku penah citer di sini....so aku kena carik kain yg dia nak tuhh...tp aku mcm lupa2 igt aku bli kt kedai yg mn....kedai kt nilai 3 ni bukan sikit....tp banyaaakkkkkk.....akhirnye aku jupe gak kedai tuhhh.....





Ramai x percaya kt nilai 3 tu de pasar basah....jual ayam, ikan, daging, kedai runcit, sayur, buah-buahan termasuk pisang....pasar tu xde laa besar sgt...tp brg nye agak byk jugak laaaa....lokasi berdekatan ngn mesin ATM Agrobank...tempatnye mcm stesen bas...alaaaa...ko pusing2 laa skit tok carik.....mesti jupe punyaaaaa....

Pasar basah Nilai 3
Setelah berjaya membeli pisang dan sayur aku pon balik....tp bkn balik umah laaa...aku kena singgah kt Giant Nilai...beli brg skit n carik makanan....hehehehhe...malas nk masak...coz kt umah xde org....en suami outstation....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...