Friday 15 February 2013

JENJALAN DI KELANTAN.....

Kesempatan outstation di Kelantan haritu aku gunakan sebaik mungkin...aku dok kt hotel Holiday Villa...betul2 berdepan dgn tempat shopping iaitu Wakaf Che Yeh....

Holiday Villa....bilik yg kecik tp harga besar...heheheheh

Bila malam menjelma...aku jadi kepanasan dalam bilik hotel...meronta-ronta untuk kuar ke WCY...tiap2 malam aku meronda di situ...balik semula ke hotel pasti bukan dengan tangan kosong....kiranye aku ni salah sorang penyumbang kepada ekonomi negeri Kelantan pada ketika itu....shopping x hengat.....duit kuar tok sah citer aahhh....menang membeli....nk pakai xtau lagi....biar nyesal beli dr nyesal tak beli....slogan xleh blahhh...hahahhahahaha....antara barangan yg sempat aku amik gmbr adalah seperti berikut.........












Mau x rambang mata.....tak terasa masa berlalu dengan pantas bila dok kat kedai akak tuhh....kebetulan plak masa tu dia xde pelanggan....so dia layan mcm VVIP....hahahahhahahaha

Tak cukup ngn WCY...aku shopping gak kt Pangkalan Kubor....haaaaaaaaa....pueh ati....blik ke hotel bwk 3 plastik besar......hahhahahahahaha.....tp keje menyoping aku lom berhenti di situ....sebelum balik KL sempat gak singgah ke Rantau Panjang.....shopping lagiiiiiii....sib bek masa tu duit pon dh makin menipis dan beg dh xmuat...so aku shopping ala2 jerrr....percaya tak aku punya ala2 tuuu....hahhahahahaah....masa kt situ sempat gak laa jenguk kejap sungai golok.....errrmmmmmm....terkesima tgk keadaan disitu....aku tgk kt seberang sungai tu mcm bukan negara Thai jer..rs mcm Malaysia coz sungai tu kecik bebeno laaa....kiranye leh baling barang laaa ke seberang.....hehehhehehehe....



Papepon....jenjalan sambil bekerja di Kelantan kali ini memang best....ade masa nnti aku akan dtg ke sini....hehehehehehehhe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...