Thursday 11 September 2014

CALLINGGGGGGGG.....grrr grrr



Assalamualaikum wbt.....dah lama giler aku xupdate blog ni...setahun lebeyyyy...lama gak tu ekkk...bukan ape...aku xde kesempatan nk update....hmmm...yeke?? hahahahaha...xpe laa...biar laa rahsiiaaaaaa....


Aku nk citer pasal calling2 nih...alkisah..ramai sgt laa org nk kol aku promot macam2 benda...insurans laa...kad diskaun laaa...kad kredit laaa..promosi kesihatan laaa...dan macam2 lagi...disebabkan tu lah aku mls nk angkat tepon skg ni..so kalau kengkawan yang nk kol tu..kalau aku xagkt sila sms@wassap yee....

Aku pening laa nk layan benda2 ni semua...bagi aku senang jer..kalu aku nak biar aku jer kol korang utk tya mklumat lanjut...dan jgn salah kan aku kalau aku xlayan bila kol psl benda2 merapu ni...dan yg plg aku menyampah..bila kita kata xberminat dia tya lagi nape xberminat...adehhhh...jgn ditya soklan begitu ngn aku...kang menyesal  tya soklan mcm tu kt aku..sesia je nnti..so aku nasihatkan..kalu dh org ckp xberminat so phm2 jer laaa...daripada org berkata benar...kena igt...BERKATA BENAR ITU PAHIT...

ok sekian...nnti aku hapdet lgi...aku janjiiiii...hihihihihi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...