Friday 19 September 2014

JOMMM MAKANNN

Korang mkn per tuu? Mlm ni aku mls nk masak...hehehehehehhe...korang tau aku mkn per? Taraaaaaaa...



Leh teka kan pe??? Tau fu fa laaaaa...my peberet laaaaaa...hehehehe..mne dpt tuu?? Aku bli kt pasar mlm area umah aku smalam....RM1.50 satu....aku bli 2..1 utk hrni 1 utk msa depan....kah kah kah....

Korg rs itu ckup ke utk aku??? Mana mungkin donggggg....hahahahahaa...side dish aku ialah...tadaaaaa....



Tau kan buah apee??? Buah longan....tanam sndiri ke??? Haruss laaa tanam sendiri oleh penanam longan....hahahahahaahah...aku tuai kt pasar...sekilo  RM6..pon aku bl 2kg...1 utk hrni...1 utk masa depan...hahahahaahah

Aishhh...xkan mkn itu je kannn...perlulah de dessert....nk tau ape??? Jenggg...jengggg..jengggg.....



Ni laa dia jeruk betik Pak Ali...sumbangan drpd member opis...terima kasih waida...kpd rakan2 opis...jgn risau...nti aku bwk gak ke opis...rezeki kena d kongsi bersama....sharing is caringg uollss...selamat menjamu seleraa yerrr....




2 comments:

  1. Kenyang ke tu? huhu.. :-)

    p/s: salam kenal..first time dtg sini dr apps edisi blog :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehhehe...Alhamdulilah kenyang..mekasih ye sbb sudi singgah...salam kenal yee (^_^)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...