Wednesday, 10 February 2016

BERTUGAS LAGI






Assalammualaikum wbt....


Walaupun kisah ni sudah basi...tapi tetap jugak aku coretkan di blog aku nihh.....kisah...balik dari berbengkel di PD seperti yang aku cerita SINI.....balik dari berbengkel aku di arahkan pula bertugas di parlimen....huhuuhhhu...jadual hidup aku memang padat betul.....tak sempat aku nak buat kerja kat pejabat...dah ada kerja lain yang menunggu.....sepatutnya aku bertugas dari pagi sampai Dewan Rakyat habis bersidang.....tapi apa kan daya....sebelah petang aku kena berlari pulak ke Akademi nun jauh di Bandar Enstek Nilai.....terpaksa la aku tinggalkan patner aku sorang kontang kanting....dah laa member tu baru kali pertama bertugas di parlimen....dan sebelum aku tinggalkan dia..aku ajar apa yang patut untuk dia...senang nanti nak buat laporan....setelah yakin dia mampu menguruskan sorang diri...aku pun mintak driver hantar aku ke Akademi pulak....penat woooooo.....apa aku buat kat akademi??? aku di arahkan untuk bagi ceramah pulak kat sana....haaaaa....nampak tak betapa penatnya aku....kena berlari ke sana sini.....slot aku petang....jam 2.30 sampai 4.30 petang....aku sampai akademi jam 1.15.....sempat lah aku zohor dulu kat sana.....kebetulan pulak jadual ceramah sama dengan jadual bertugas di parlimen.....di saat akhir jadual ceramah bertukar....dan dah tak sempat dah aku nak cari pengganti untuk bertugas di parlimen...itu pun jadual bertugas tu dah banyak kali pinda...kengkawan mintak tukar tarikh lah...bertindan dengan program kerja luar lah...dan macam-macam lagi....orang yang nak uruskan pun naik pening...asyik kena tukar jer...huhuhuhu....walaupun jadual aku haritu memang memenatkan..namum Alhamdulillah...semua urusan lancar.....tapi itu tidak bermakna jadual aku tidak padat...malah bertambah padat....huhuhhuh...moga aku terus tabah..........aminnnnnnnnnn..........











15 comments:

  1. baca ni pun semput gak...semoga dipermudahkan urusan ye

    ReplyDelete
  2. Laaaaaaaa... Keje lagi... Bebawak laaa rehat2... Cekik goreng pisang nih haaa... Nahhhh! Ha Ha Ha..

    ReplyDelete
  3. bizi nye deanna, kesihatan jangan lupa dijaga :)

    ReplyDelete
  4. alahao sibuknya deanna..macamana dengan cuti cny? dapat pegi jalan2?

    ReplyDelete
  5. salam subuh deanna
    aduhhh kesiannya adik kaknoor ni
    hidup macam ni lah memenatkan kan kannn

    ReplyDelete
  6. Mana tuan umah nih... Asikkk busy je.. he he he...
    *Saje kaco...

    ReplyDelete
  7. uiiit deanna...asalamualaikum....bz2 juga..kesihatan jangan lupa...kari is no 1

    ReplyDelete
  8. ohhh lama tul x datang sini...rindu tuan rumah hiksss

    ReplyDelete
  9. KD oo KD..JM yang baca ni pun rasa semput...klau JM lah mmg x mampu buat...

    ReplyDelete
  10. orang 'kuat' cam K ni ramai yg beri kepercayaan an u can do it..make sure jaga kesihatan eh...itu lebih penting

    ReplyDelete
  11. assalamulaikum hai lama tak singgah sini... sihat kah tuan rumah...

    ReplyDelete
  12. busynya dia.. ni wat 10 kerja ka? HAHA...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...