Monday 21 January 2013

BAKING IS CARING.....


Balik dari bengkel hri jumaat tenghari...so hari sabtu aku terlebih rajin lak...aku wat muffin coklat keju...aku tgk aku nye coklat masakan aku byk lg...so bek aku gunakan sebelum tamat tempoh....bila dah siap...sedap gak rsnyee...xbape manis...ni 1st time aku wat muffin nih..kiranye percubaan pertama yang berjaya laa pada aku....



Ini laa rupanya muffin sebelum dimasukkan dalam oven....mula2 rs mcm x yakin jerr...takut xmenjadi.....


Tapi...bila dah letak dalam oven...ia mula naik....fuuuhhhhh....Alhamdulilah....legaaaaaa.....heheheheeheeh


Dan ini laaa hasilnyeeee.......nyummmmmmmmmmm.....yummmmyyyyy......mmg terbaekkkkkk.....nnti nak wat lagi.....coklat ade byk lagi nehhhhh....td aku de bwk dalam 6 biji kt opis...aku letak kt pantry....pastu lesap....errmmmmm....adakah itu satu petanda yang muffin tu sedap???? hehehehehhe....jgn nak pasan leh x.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...