Wednesday 2 January 2013

TV3 OH TV3....

Ehsan Google


Pe kaitan "NO" dengan TV3??? Meh sini teman nk citer....sebeno nye  dulu-dulu aku suka tengok Berita Utama di TV3....tapi semenjak makin meningkat umurnya....aku semakin perasan dengan kandungan beritanya yang banyak sangat isu politik...yelaaa...dulu aku tak berapa cerdik nak hadam berita yang disampaikan tu....bila dah leh hadam...aku rasa muak bila diorang sajikan berita-berita politik yang pada pandangan aku tidak memberi manfaat kepada orang awam (kecuali yang ada kepentingan).

So aku kata "NO" pada citer-citer politik kat Berita Utama TV3....mintak maaf laa yeeee....aku rasa banyak lagi isu rakyat yang perlu dibangkitkan....citer anak yatim ker, orang miskin ker...kampung-kampung pedalaman yang tak ada bekalan air bersih ker....kalau ikutkan banyak lagi kampung-kampung yang langsung tak ada bekalan air paip...terpaksa wat empangan kecik kat sungai di bukit, wat telaga dan tadah air hujan...punya laa sengsara....

Hmmmm....xguna laa nak cakap banyak pasal ni kan...sendiri mau ingat laaa kannnn.....tak dapek laa den nak nolong.....


4 comments:

  1. Umur dah meningkat> berapa umu sekarang sbb sis JM tgk muda lagi lah..awal 30-an kan..ke muda lagi hihih

    So sekarang say YES to Channel yg mana hiksss

    ReplyDelete
  2. Hahaha..pertengahan 30an..skg suka tgk dokumentari..discovery channel ke..history channel kee..dan yg sewaktu dgn nye..

    ReplyDelete
  3. tgk astro awani atau al hijrah lagi bagus ... bila dah byk pilihan ... heheheee

    ReplyDelete
  4. Honestly... Bukan setakat TV3... Nak baca paper pon dah malas...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...