Sunday, 21 September 2014

SAPE GUNA BARANG COSWAY????....PART 1

Assalammualaikum wbt....

Korang penah dgr kan nama cosway??? Kt shopping complex pon de kedai2 cosway....kalau area umah  aku ni ade beberapa la kedai cosway terdekat....slalu aku g yg kt giant nilai....tesco nilai pon ade....kt kota warisan pon ade...ptjaya de 3 tpt yg aku tau ade...kt alamanda...presint 15 dan kt galeria....

Aku bkn nk promot brg cosway tau...hehehehe...cuma nk berkongsi pengalaman aku mggunakan produk cosway....hiihihiihi



Penyangkut biru tu aku bli utk sangkut plastik smpah...obviously laa utk sgkut smpah kan...hehehehe...masa dok bujang dlu..benda mmg berguna...yelaa..dok sorg2 smpah xbyk mne...tp bila dh kawen dh xpakai dh..coz skg guna tpt sgkut smpah yg lebey besarrrr...


Aku suka pakai serkup ni coz  bila rmbut basah ia leh serap air...so xyah pakai towel dahh...mudah dan senang....


Ini alat yg plg penting utk aku baking...senang nk timbg bahan2...ia jugak senang nk setkan..so xyah ssh2 nk kira2 lg dh...


Utk pastikan dapurku bersih dr minyak dan kotoran aku guna benda alah ni..cabut n buang...pastu lekat yg baru...hihihihuhi


Aku suka rak ni coz dia "slim"...heheheh..senang nk susun brg walau pun ruang yg terhad...aku guna rak ni utk susun brg2 dapur mcm  kicap...sos..tin2..minyak msk dan yg swaktu dgnnyee...


Benda alah ni aku suka...tp yg ni aku xbli...steamer ni opismet aku yg bgi sbg hadiah kawen aku...nk kukus guna ni sgt laa mudah..slalu aku guna utk wat pau...pulut kuning...reheat mknan...ikan msk stim...kuih apom..dan mcm2 lgi....

Haaaaa...stakat ni dlu yerr...nti aku smbung lg dlm entry yg len yerr...de bbrpa lg produk yg akn aku kongsi ngn korg nnti...tggu tauuuuu....hehehehehe...














2 comments:

  1. hehehehe...xpnh lak try pakai losyen dia..best ehhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...