Friday, 8 January 2016

JALAN-JALAN CARI SOURVENIR


Assalammualaikum wbt.....


Sebelum ktorang balik...ktorang mintak pemandu bawak ktorang ke kedai jual sourvenir.....boleh carik apa yang patut untuk kengkawan kat sana nanti kan....balik dari kerja....pemandu terus bawak ktorang kat 1 kedai...area Sibu Jaya....tak jauh dari airport sibu....kira dekat jer dari tempat tuan rumah....aku pun kali pertama jugak jejak kaki kat kedai tu.....meh aku kongsikan gambar untuk tatapan korang.....hihihihi








Harga cenderahati kat kedai ini kira berpatutan...boleh tawar menawar....kawan aku yang lain sibuk pilih batik sarawak....memborong sakan....hahhahahaha.....aku beli jugak beberapa barang kat kedai tu....ingat nak bagi jugak kat kengkawan yang setia menemani blog picisan aku ni kan....tapi aku belum ada kesempatan untuk uruskan pengeposan....tunggu yer kengkawan......bila dah ada kelapangan nanti aku akan hantar kat korang....hehehhehe.....ini jer lah yang mampu aku aku bagi utk menghargai korang semua....hihihihihhi.....





Autopublish : 08.01.2016    1130 am








17 comments:

  1. Mesti Deanna rambang mata tak tahu nak beli yg mana satu.
    Kain batik sana pun baik juga utk dijadikan baju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huihhh...mmg kak...nasib baik tutup mata....hhahaha

      Delete
  2. kalau dah jumpa bagi lah kita satu ya MD hehehe gurau ja ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe...harap2 ada rezeki utk cikgu

      Delete
  3. Replies
    1. hahahah....auk...mun ada rezeki ada lah nak...

      Delete
  4. seronok kalau beli souvenir utk kwn2 blog. tunggu ya D :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahahah....dtg juak ko sitok ohhhh.....

      Delete
  6. kalau saya pergi bercuti, sourvenir yang biasa saya beli keychain je. murah dan senang nak bawa. kalau tak pun pelekat peti ais.

    ReplyDelete
  7. Mummy suka pi tempat2 kraft lagu.. suka dok skodeng ke kreatifan penduduk tempat..lagi kraft yg berasaskan rotan.. bole pitam tgk.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Wah, kalau akak masuk kat dalam kedai ni rasanya bukan setakat beli untuk kawan-kawan ni! Rambang mata dibuatnya bila tengok semua benda. Juling duh!

    ReplyDelete
  9. saya klu dah rambang mata , sudahnya tak membeli ... hehehee

    ReplyDelete
  10. kalau dah banyak camni...jadi confuse
    silap haribulan, kuar tangan kosong

    ReplyDelete
  11. banyak ni shopping ada tak utk ekin hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...