Thursday, 14 January 2016

ROJAK SEDAP DI PORT DICKSON


Assalammualaikum wbt......


Setelah habis bengkel sesi petang...aku ajak kengkawan pergi meronda kat pekan PD.....sesaja jalan-jalan cuci mata....kebetulan aku bawak si hitam....so panjang sikit lah langkah aku nak meronda ni....setelah penat meronda....aku tertarik nak berhenti kat satu tempat....aku nampak ada orang jual rojak.....gerainya tak jauh dari pejabat Kastam kalau tak silap...dekat selekoh...kat situ ada beberapa buah gerai jugak..tapi aku teringin nak makan rojak....hehehheh



Gerai tu berdepan dengan bangunan ini


Ini lah gerainya.....sampai situ ktorang order rojak...satu pinggan jer....kongsi 3 orang...hahahahha...sebelum ktorang pergi meronda ktorang dah makan kat hotel....diorang sediakan minum petang...ktorang makan rojak semata-mata nak merasa jer....rojak sampai atas meja...hujan pun turun dengan lebatnya....maka berpindah lah ktorang...dalam keadaan basah...ktorang makan jugak rojak tu...tapi gambar tak ada...coz tak sempat nak amik gambar dah sebab kalut pindah sebab hujan....tapi rasa rojak dia memang sedap...kena dengan tekak aku....kalau ada peluang datang lagi kat PD ni aku nak makan lagi rojak kat sini....memang berbaloi.....hehehehehhe....







Autopublish :  14.01.2016   1130 am








26 comments:

  1. even sy duduk pD, tapi tak pernah makan rojak kat sini. pernah makan mee goreng mamak+kuah rojak kat atas mee tu. sedap gilaa..haha.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...sy pun terlalu kt situ...kalau x..msti xtry..

      Delete
  2. Officially terliuq bila baca rojak sedap! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiyakkk...nahhh tisu utk farrah...hehheh

      Delete
  3. hari tu sibu, ni port dickson pulak...kalah pramugari..hahaha

    ReplyDelete
  4. Kalau nasi lemak nak rasa sedap atau tidak bergantung pada sambalnya...macam tu juga rojak...sedap kuahnya...haaaa berselera kitakan Deanna...seronok makan...puas hati..

    ReplyDelete
  5. Nyum..nyum...untung dpt mknn sedap kat sana..rezeki tuh!

    ReplyDelete
  6. baca entri pasal rojak pagi pagi macam ni buat saya terasa lapar pula. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee...xpe...nti haziq leh try carik...byk kan kt kpg baru...

      Delete
  7. nasib baik x de gambarnya . klu x , gila terliur tu ... heheheee

    ReplyDelete
  8. hadui singgah sini time malam. kena tunggu esoklah nk cari rojak hehehe

    ReplyDelete
  9. Thn lps kmk ke PD bln 12 mun sik slh kmk .. tp kmk diam rah apartment TNB jak. Sik pergi cney2 .. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiyakkk...xbest mun xjln...jln kt tepi pantai pun jdi laah hehehe

      Delete
  10. cite DM ni buat saya ingat peristiwa yang penah sama terjadi pada saya
    masa tu makan bufet tuk buka posa
    bufet tu punya konsep, open air
    memang unik...tapi malangnya aritu lepas aje teguk air
    hujan turun lebat

    orang keliling semua dok pakat angkat meja
    makan kat tepi koridor kedai
    bila teringat, kelakar betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaah...kelakar kan YY..gigih tau agkt pggan pg tpt berbumbung...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...