Wednesday, 26 November 2014

KE MANA MENGHILANG.....


Assalammualaikum wbt...

Wowww...kali terakhir aku post entry pada hari sabtu 22 November 2014...harini dah 26 November 2014..aku muncul semula...ke mana menghilang?? merajuk ker?? aisshhh...merajuk ngan sape laa agaknye ye...hihiihih...dun worry laa....xde maknenye merajuk....cuma menghilang di utara semenanjung jer....selama 3 hari aku berkampung di sana...jadual "padat"....hehehehe....

Sepanjang tempoh berkampung tu aku xsempat nak tengok blog aku nih...hanya sempat baca komen2 yang rakan2 tinggalkan di blog nih...tu pon thru my hp...so kepada rakan2 blogger yang singgah...yang komen...yang follow....yang tinggal jejak kat shoutbox tuu...terima kasih banyak2 yer...nanti aku balas kunjungan korang yerr..harap bersabar coz jadual hidup aku ni masih bercelaru sikit...tunggu reda sikit aku leh laa cilok2 masa yang ada untuk jenguk korang...entry rakan2 blogger yang tersenarai dalam bloglist aku pon aku xsempat lagi nk jengah..kalu ikutkan berkobar2 aku nak baca citer korang....tapi pe kan daya....penat aku berkampung xhilang lagi...sok dan lusa aku kena berkampung di hq plak...kalau laa boleh ku citerkan semuanye keje yang aku kena buat tuuu...korang dengar pon akan penat jugak kot...tapi nak wat macam mana...tanggungjawab kena dijalankan sebaik mungkin...semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan aku...aminnnn....

Citer pasal berkampung ni kan....de banyak sebenarnye benda yang aku nak citer...tapi sekarang ni aku rasa penat sangat2...len kali aku citer k....aku citer detail punya....aku janji!!!!...hehehehe


to be continue....

psstttt....ade x sesape yang carik aku sepanjang aku xde ni?? eh xde ehhhh....ok bye...hahahhaha

6 comments:

  1. cukupkan rehat dulu baru lah ada tenaga nak berceloteh nanti ...

    ReplyDelete
  2. x sempat nak cari sbb JM pun sibuk ahahah..

    Ok lah baru 4 hari x update..kalau JM pernah seminggu x update..alasan..malas huhhu

    ReplyDelete
  3. CM...tu laa..kena recharge tenaga...hihihi

    JM...hahahahah...sibuk nye psl smpai xsedar masa berlalu...

    ReplyDelete
  4. "jadual hidup aku masih bercelaru" kelakar ayat tu. hahaha

    ReplyDelete
  5. MNH...hahhaha...memang bercelaru...

    zumal..kan..ujung2 tahun memang cenggini la kan..hihihiih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...