Sunday, 16 November 2014

MY BLOGLIST.....UPDATE


Seperti yang aku janjikan dalam entry aku yang lepas di sini .......setelah meneliti senarai rakan2 blogger yang sudi komen di blog aku yang serba kekurangan ini...aku senarai kan 10 rakan yang paling aktif komen di blog ini bagi tempoh 1 hingga 15 November 2014....






Sebagai tanda penghargaan ...... aku akan masukkan  2 rakan blogger yang paling aktif dalam senarai bloglist aku...iaitu Jari Manis dan Junainah Mohamed memandangkan 2 rakan berkenaan adalah wanita..maka aku akan masukkan dalam Rakan Blogger Cantik Menawan....kepada rakan2 yang lain...jutaan terima kasih aku ucapkan kepada korang yang sudi mencoret komen di blog ni...jom ramai2 kita terjah  dan follow blog rakan2 yang aku senaraikan di atas...diorang pasti tidak akan mengecewakan anda....hihiihihi

10 comments:

  1. Terima kasih Deanna...sis JM ni kalau ada masa senggang mmg suka BW :-)

    ReplyDelete
  2. JM...terima kasih gak sudi singgah selalu blog sy..hehehhe

    ReplyDelete
  3. asalam tahnia pada mereka ya..klik ni ada soalan kuiz..harap tak terlepas ialah..http://ibnumustaqim.blogspot.com/2014/11/soalan-kuiz-pencarain-anugerah-tropi.html

    ReplyDelete
  4. Hihihi....jap g sy usha kuiz nyee..debar rasanyee

    ReplyDelete
  5. jom join komen kt blog sy...hehhehe

    ReplyDelete
  6. ehhh.dah lama ke ada wigdet komentar? sy tak perasan pun.ingat akak baru taruk..heee

    ReplyDelete
  7. hehehehe...xde laa lama sgt farhana....tapi skg sy set utk setengah bulan coz nk update lgi bloglist

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...