Saturday, 19 September 2015

ADA ORANG CARI TAK?

Assalammualaikum wbt...


Ada tak orang cari aku?? Tak  ada ehh....huhuhu...sedihnya....tapi tak apa la...aku nak bagitau yang tuan blog ni tak ada kat rumah...sekarang berada di luar kawasan...sebenarnya dah beberapa hari aku kat luar kawasan ni....sementara aku tak ada ni.....korang leh buat macam rumah  sendiri kat blog aku nih....tapi kat laman rumah je la...kunci rumah aku bawak...kah kah kah....nanti dah balik rumah aku jenjalan kat rumah korang yer...hehehee....






33 comments:

  1. PC cari..cari entry baru..hehehehe..

    ReplyDelete
  2. Macam nak giler carikk... Rindu laa... Gi manaaa? Nakkkk ikottttt!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha...dah balik dah...tp nnti akan ke luar kawasan lagi....huk huk huk

      Delete
  3. Alaaaa kita baru datang nak makan kari! Sis berada di luar kawasan rupanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyakkk....ada serbuk kari jer ni farrah....hahahha

      Delete
  4. boleh je ...tolong sapu sawang...hehheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Nieda...blog JM pun dah bersawang tu

      Delete
    2. tlg lap2 tingkap skali la kak...heheheh

      Delete
    3. Dah ada spiderman... Kutu pon sesat.. he he he....

      Delete
  5. ada kak D datang nak bom blog ni hihihi

    ReplyDelete
  6. gile x carik! asyik tertanya2 je ke mana plak Deanna ni lama x muncul d blog kawan2...rupanya di luar kawasan...rindu sihh....bila balik...jgn biar rumah tu kosong lama sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut ada penunggu... keh keh keh...

      Delete
    2. xpe...yg tunggu kt umah sy en suami....hahhahah

      Delete
  7. Pergi mana lah kak kari ooii.. ni datang jengok kat depan pintu ja, tuan rumah xdak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha....mtk maap laa yer....terkeluar kawasan lak haaa

      Delete
  8. asalamualaikum..deanna o deanna...asalamualaikum... ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm kak yan...masuk laaa....bwk makanan x tu??? hahhaha

      Delete
  9. walau dimana deanna berada...moga ceria dan sihat2 aje..take care..moga selamat pi dan balik
    :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah macam ucapan dalam radio... hi hi hi

      Delete
    2. kak yan leh tuju lagu...hahahah..mekasih kak yan...alhmdulillah sy ceria dan selamat kembali...hihiih

      Delete
  10. tular, sibbaik wak tak buat repot pak polisi., huhu2 nih dah kes siyes nih., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lebih 24 jam ehhh Wakk? he he he

      Delete
    2. sy dh kabor kt polis suh diorg xyah carik sy dulu....hahahha

      Delete
    3. Amboi, wak! Siap nak repot pak polisi tuh!

      Delete
  11. tuan rumah ke mana pula? ye2 dok menyinggah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe....tuan umah dh ada ni haaaa...masuk laaaa....

      Delete
    2. Ramai yang rindu tuan rumah. Sekarang dah leh masuk makan-makan, minum-minum dah ye,..

      Delete
  12. DM... kmana menghilang?
    Nnt "patient" cari ...
    Hihihi

    ReplyDelete
  13. la ni dah ada kat rumah kan? bolehlah menyinggah selalu buat gaya tak ingat nak balik..hahaha

    ReplyDelete
  14. patutlah dok ketuk pintu tak de org buka ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...