Friday 17 April 2015

DOMINO'S PILIHAN SAYA


Assalammualaikum wbt.....


Bila aku malas nak masak aku pon mula laa hasut en suami beli makanan kat luar.....hahahhaha....dan memandangkan aku dah lama tak makan pizza...so aku hasut en suami untuk makan pizza.....last ktorang makan pizza...masa kat IOI Mall...yang aku ada pengalaman pahit macam aku citer SINI .....bila dah ada pengalaman macam tu so ktorang dah tak pegi dah makan pizza hut......dah semestinya pilihan utama aku DOMINO'S......gerenti puas hati.....hehhhehe....meh aku belanja gambar yerrr.....












Menyelerakan tak pizza tuhhh???...nampak sedap kannnnnn....tapi memang sedap weii....aku paling suka crunchy thin crust...ranggup betul.....tak terasa aku leh habiskan....hahahhaha...pelahap kan...dan untuk makluman korang...ini laa GST yang pertama aku bayar sejak ia mula dilancarkan.....pada aku harga pizza dominos ni lebih murah berbanding sebelum GST...kalau tak silap laa kan....hehehehe...oklaa...nak citer tu jerr....jumpa di entry seterusnya...hihihih





Klik banner untuk join GA aku 






33 comments:

  1. CT suka jeee semua ahahaha.. slama ni kat parit buntar ada pizza hut je so makan pizza hut.. baru awal thun ni ada dominos.. tp tekak ni kekadang nak pizza hut kekadang nak dominos..

    ReplyDelete
  2. wah sedapnyaaaaaa.. laparr lapaaarrrrr XD

    ReplyDelete
  3. Masih tetap mkn pizza hut... Sbb tu je yg sng... Tapi jrg mkn h akrg kcuali teringin je sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dh teringin mmg layan kan aje kan hehehe

      Delete
  4. saya kalau duk uniten. lebih prefer order dominos berbanding pizza hut. tunggu dalam 30 minit je. kadang2 lagi awal. kalau pizza, bukan main lambat lagi. menyampah je

    ReplyDelete
  5. memang menyelerakan dan buat terliur tengok pizza tuh..

    ReplyDelete
  6. kalau jemu makan pizza. mesti dominos jd pilihan. heheh

    ReplyDelete
  7. Sama la kita.. kalau saya malas nak masa jugak, saya akan call abang dominos suruh antar pizza. Saya lebih suka dominos dari pizza hut , maybe sebab rasa dominos lagi sedap kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kt umah sy de servis delivery..kalau x..hari2 kol hahahaha

      Delete
  8. Citarasa kita samalah, Sis Deanna & Intan. Saya pun lebih gemar Dominos especially yg thin crust. Lagipun dah a few times ada pengalaman tak best di Pizza Hut, terus tak minat nak makan Pizza Hut.

    ReplyDelete
  9. pizza pon feveret ana jugak. boleh kata segala jenis makanan lah feveret. ishhhhhh terlior nyaaaaa hahahha

    ReplyDelete
  10. dominos lbh sedap dr pizza hut kan

    ReplyDelete
  11. sos dominos lbh masam berbandig piza hut ... uh, menggoda ...

    ReplyDelete
  12. lama tak makan dominos.. kat sini yang paling dekat pizza hut laa..

    ReplyDelete
  13. Sy pon suke...n suka kutip voucher2 yg ade..hihi

    ReplyDelete
  14. Teringin nak makan pizza sejak kahwin ni tak p mkn pizza lagi xde masa keluar abg sibuk keje...lagi pulak mak mentua xsuka pizza huhuhu...

    ReplyDelete
  15. perlu 'hasut' dulu baru boleh mkn domino tu ke..mmg menjadi lah taktik tu hihih

    ReplyDelete
  16. JM pun suka domino pizza compare to pizza hut..tapi sejak kena GST ni kurangkan kan fastfood ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...