Tuesday 7 April 2015

CUTI SEKOLAH : MASA UNTUK BALIK


Assalammualaikum wbt....

Hari sabtu...21hb Mac....akak-akak aku akan berangkat balik...so sesi packing barang pon bermula bila ktorang selesai makan-makan macam yang aku citer SINI .......setelah selesai...maka bermula laa operasi mengangkut barang ke KLIA2....seawal jam 2 pagi....ktorang dah mula mengangkut....2 buah kete...penuh dengan barang....trip yang kedua baru leh angkut orang....nasib baik umah aku dekat jer dengan airport....dalam 10 minit jerrr.....hihihihihi




Selepas ktorang parking kete....ktorang pon menapak laa ke arah departure....sepanjang jalan tuh...aku nampak ramai yang tido kat kawasan lapang yang disediakan tuhh...ada jugak yang selamba baring kat tempat pintu masuk...pada aku..tu pemandangan biasa..coz dulu pon aku macam tu jugak....masa hidup susah kan....teringat plak kisah gelandangan yang SS citer kat SINI .....Sampai kat departure ktorang carik abang ipar aku.....tu diaaaaaa......aku tengok semua barang abang ipar dah letak atas troli....6 troli hokayyyyy....hahhaha...siap abang ipar aku top up lagi berat luggage tuh...coz tak cukup....punya laa banyak barang......meh aku kongsikan gambar menarik ktorang sementara nak tunggu masa drop beg di kantor...hehehehe...






Alhamdulillah...semua urusan telah dipermudahkan...cuma ada 1 kotak jer tak leh bawak coz dah melebihi kuota yang dibenarkan...so akak aku suh anak dia pos kemudian...hihihi...maka dengan ini...berakhirlaaa kisah percutian ktorang yang dipenuhi dengan adegan-adegan menyoping...jenjalan...makan-makan....moga diberi peluang lagi di masa akan datang untuk bercuti lagi bersama keluarga.......heheheh...


HABISSSSSSSS



Jom join GA aku
Klik banner untuk join yerrrr
http://kameqdeanna.blogspot.com/2015/04/giveaway-by-kameq-deanna.html









37 comments:

  1. kisah bergelangan tu masih kami teruskan terutama klau ambik flight awal2 pagi, takut tak terjaga nak gerak sebelum subuh.......fuhhh mesti deana lega lepas tu kan...penat menyopping selama seminggu,

    ReplyDelete
    Replies
    1. bergelangan tu pe?
      * Abis laa carik pasal.. He He He..

      Delete
    2. pakai gelang tu...tul tak kak Nasa?

      Delete
    3. Teringat gelang MERAH orang tu.. He He He...

      Delete
    4. kak nasa...mmg lega betul hihihi

      SS...saje carik pasal hahahahha

      Delete
  2. haha..terjawab persoalan saya dalam entry lepas..untunglah rumah dekat dengan airport.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeaayyy....xyah jawab dh hahahahha

      Delete
    2. 10 minit je nak gi airport? Fuhh,..tiap2 hari leh gi sana hihihih

      Delete
  3. habissss... panjang juga cerita kak deana ni..heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esok print buat novel! Ha Ha Ha...

      Delete
    2. nasib baik dh bis kan....QA...heheheh

      SS...nnti nk kena bli printer dulu....hahahaha

      Delete
  4. Tamat...sodakollah hulazim :-)

    ReplyDelete
  5. byknya kotak ... satu hal kat kucing nak memunggah lagi tu ... heeee

    ReplyDelete
  6. Sob... Sob... Sob... Teringat kisah ku gelandang gelandangan! Sedehhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huk huk huk sedihhhhhnyeeee

      Delete
    2. Saya tumpang sedih di sini gak. Tapi semua tu yg menjadikan siapa SS hari ini :)

      Delete
    3. eheheh tidur di meja mekdi.. epic hehehe..

      Delete
  7. Deanna, bunda nak tanya ni...kitak organg Serawak ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auk bunda..kamek org sarawak heheheh

      Delete
    2. kameq doloq biasa tinggal Kuching sinun...late husband army...

      Delete
    3. taun 1982 - 1989...posting semenanjung..beranak dua kameq sinun..

      Delete
    4. dua organg anak Kuching..hehe

      Delete
    5. Saya cuba translate perbualan Bunda dan Sis Deanna :)

      Delete
    6. tahap ni CT boleh digest lagi.. tapi time jalan ke kuching last time.. nganga nak communicate ngan orang sana..

      Delete
    7. Tercenggang bc komen bunda n deanna xfhm huhuhu

      Delete
  8. Ooo...mek kt bhgian betong...heheheh

    ReplyDelete
  9. tudiaaa angkut abes.. apa je tinggal kat nilai tu lagi hehehehe.. kisah gelandangan tu memang biasa dah.. klia2 lagi extreme la.. kalo klia x nmpak sngt ehehehe..

    ReplyDelete
  10. Banyaknya barang.... memang shopping sakat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...