Monday 20 April 2015

SHOPPING POPULAR



Assalammualaikum wbt...

Sesekali menyoping di Popular memang menyeronokkan....terutama bila ada orang belanja kan....hihihih....sengih sampai ke telinga....bila dah ada kat situ mula la aku rambang mata...tak tau nak beli apa....mula laa aku tawaf dalam tuh untuk carik yang betul-betul menarik hati....hihihih





Aku lalu kat tempat novel...banyak betul pilihan...tapi aku malas nak beli novel...coz masa zaman muda remaja dulu aku suka beli novel...bila usia makin meningkat nih...keinginan untuk beli tu kurang....tapi kalau ada aku baca la...tapi nak carik@beli mungkin tak kot....nak tau ktorang beli per??? meh aku kongsikan....heheheheehehhe









Haaaa...amacam??? ok tak hasil tuaian ktorang....sekurang-kurangnya dapat jugak tambah ilmu kan...cuma nak baca tu mungkin amik masa skit la kan...tapi insyaAllah akan membaca...tak rugi pon kan......buku resepi tu....heheheh...aku suka tengok resepi...tapi nak buat tu mungkin lambat sikit kot...buat koleksi dulu....hahahhaahha....bila dah bis membeli....ktorang dapat lagi voucher RM50.....aku dah ada dalam kepala nak beli apa...tapi tunggu dulu....next time aku beli lagi buku....heheheeh....



Kalau korang dapat voucher ni beli buku pe??? cer citerrr...hihihihihi....jangan beli aiskrim sudah...popular tak jual aiskrim....hahahahah





Klik banner untuk join GA aku 

32 comments:

  1. Deana, hujung bulan ini ada pesta buku KL international di PWTC, pergilah sana boleh beli sampai pitam....kita tak boleh pergi tahun ini, melepas nampaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nape plak melepasss... Tak pe kari boleh buat library... He He He...

      Delete
    2. Kak nasa...pwtc eh...mcm jauh jerrr...huhuhu..

      SS...no prob punyoooo...hahahaah

      Delete
  2. Sue akan pilih buku bab kesihatan, bisnes, motivasi dan agama. Seronok shopping buku. Part of therapy diri for me..

    ReplyDelete
  3. Kalau yan..yan suka buku motivasi dan resepi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh sama laa kita..resepi suka kumpul...hahahaah

      Delete
  4. hai deanna nampak tak buku respei blogger kaknoor kat popular tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak noor..ada ehhh...patut la hritu mcm penah tgk jer...tp sy xbelek plak coz dia letak kt rak lain dr tpt buku yg sy beli...nnti sy g usha...hahahha

      Delete
    2. SS..sama2 kita tlg promot heheheh

      Delete
    3. Kat POPULAR ada ye buku Kak Noor? Lepas ni nak cari lah :)

      Delete
  5. wow..banyaknya buku..kalau wana memang shopping beli majalah, novel atau buku masakan..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...leh rambang mata shopping buku kan

      Delete
  6. Resepi spageti kari olio ada ? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah...xbukak pon lagi buku tuhh...hahahaha

      Delete
  7. Beriyaaa laa tu si kari membeli buku... Nak buat baca sebelum tido ke? Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
  8. Bior menyesal beli... Jangan menyesal tak beli... Kegigihan kari kebangaan kamiiiii! He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa..baru betul slogan tuuuhh...kari keutamaan kami hak hak

      Delete
    2. biar menyesal beli..jangan menyesal tak beli..pastu penuh almari..hari2 karii..hehe

      Delete
    3. Slogan kari SS memang epiklah :)

      Delete
  9. beli buku bermotivasi dan keagamaan pun bagus.. buku resepi pun best jugak, bulan Ramadhan dan Syawal akan menjelang tiba nanti.. ada jugak idea tuh..

    ReplyDelete
  10. beli jangn tak beli..dah membeli, jangan malas membaca..
    I klu dapat voucher tu nak beli buku jahitan. nak tgkatkan skill..

    ReplyDelete
  11. saya pun dah x beli sangat novel. saya baca online je.. senang. hehe


    ni ada voucher xtahu lagi nak beli apa

    ReplyDelete
  12. Buku diatas srmua tu ekin ada intai2 nak beli gak... dulu novel jah beli skrg beralih ke arah buku mcm.ni nak tambah ilmu rasa lagi

    ReplyDelete
  13. mesti byk tips dlm buku kenapa rasulullah x pernah sakit tu kan ...

    ReplyDelete
  14. Kalau saya, pusing masuk balik habiskan voucher tu hihihi

    ReplyDelete
  15. resipi 365 hari tu menarik yg x menarik 1 hari 1 resepi je...kalau sehari nk masak 2-3 resipi mmg akan ada resipi ulangan

    ReplyDelete
  16. alahhh hari tu pesta buku lupa nk beli buku resepi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...