Sunday 19 April 2015

NAMA KUIH INI TIDAK DIKETAHUI



Assalammualaikum wbt....


Masa jualan kat area opis aku haritu...aku beli satu jenis kuih ni ...ke kek??...ke roti??....aku tak tau namanyaa...yang pasti sedap.....hahahahah....lembut jerrrr....dalam dia ada krim dan blueberry....ini bukan kali pertama aku beli.....dah banyak kali...tapi masih jugak tak tau namanyee.....hihihihih....













Boleh nampak tak betapa gebunye kuih ni??? 1 peket ada 7 bijik...harga RM7 1 peket.....aku sorang jer makan 3 bijik...nampak tak rakusnya aku makan.....hahahahha...tapi setiap kali jualan...kuih ni menjadi buruan aku.....hahahha...pemburu kuih yang berkaliber.....korang pasan tak aku nye blog ni banyak citer pasal makan??? pe nak heran kan...coz aku memang suka makan....hahhahaah....ok laa.....jumpa lagi next entry yerrrr......





Klik banner untuk join GA aku 







20 comments:

  1. Cam nyaman jak kueh ya. Mun nangga rupa kulitnya macam ala2 apam balik jak oo.. Deanna, jemput join giveaway kmk lak k. Tp hadiah x semeriah ktk la..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auk..nang nyaman..tp bkn kedak apam balik..kedak kek...ihihi..

      Kelak mek join GA ktk..ngu free lok ah...bila tamat ohh..heehe

      Delete
  2. Cam nyaman jak kueh ya. Mun nangga rupa kulitnya macam ala2 apam balik jak oo.. Deanna, jemput join giveaway kmk lak k. Tp hadiah x semeriah ktk la..hehe

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum DM ...tak pernah makan..baru pertama kali nampak :-))...memang nampak gebu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm..mmg gebu rasa mcm kek pon de...hehehe

      Delete
  4. kek span blueberry kot agak nye lah tak sure jugak sbb takyah potong buat mcm ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa dia lg lembut dr kek span kak noor..xtau la name apa ...tau makan je hahahaa

      Delete
  5. macam roti pun ada.. tak kisah laa apa namanya.. asalkan ianya memenuhi selera sendiri..

    ReplyDelete
  6. kenapa masa beli tak tanya nama..ke penjual pun tak tahu?

    ReplyDelete
  7. roti gebu mcm kek ... klu dah blue berry intinya , mmg lah sedap weiii

    ReplyDelete
  8. Kuih apa ni? Tak pernah tengok sebelum ni...

    ReplyDelete
  9. kenapa x tanya org yg jual kuih tu..ke dia pun tak tahu nama kuih tu

    ReplyDelete
  10. kiranya sebiji seringgit? murah tu kalau sedap mmg berbaloi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...