Friday 17 April 2015

GERAI MAKANAN DI UNITEN



Assalammualaikum wbt.....


Ktorang kalau dah tak tau nak makan apa....ktorang mula la carik makanan kat UNITEN nih.....banyak gerai ada kat situ.....dan macam-macam makanan pon ada.....kalau pegi time tengahari memang ramai betul orang....nak parking pon jauh jerrr....tapi itu bukan halangan ktorang untuk beli makanan....aku paling suka beli pasembor kat sini..sedap...heheheh....jom aku belanja gambar untuk korang...hahhaaahahha










Pisang goreng dan cekodok kat situ sedap.....dan banyak pilihan....cekodok de banyak jenis....so korang pilih jer la yang mana korang berkenan....hehehehe....ok...aku dah belanja gambar kan...nanti korang try laa beli makanan kat situ yerrrr......hihihihihi





Klik banner untuk join GA aku 









22 comments:

  1. banyaknya kuih muih..kalau wana memang pilih cucur pisang.. ^_^

    ReplyDelete
  2. makan sungguh kak D nah.. lama x layan cucoq pisang petang2 ni..hehe

    ReplyDelete
  3. cekodok pun ada banyak jenis ? memang sungguh rambang mata..

    ReplyDelete
  4. kakak sepupu saya belajar kat UNITEN. Mesti dia tahu tempat ni. Nanti nak ajak dia gi sini la. hekhekhek.

    ReplyDelete
  5. senang la student uniten keluar cari makan

    ReplyDelete
  6. Owh deanna selalu makan kat sini ye? Saya pun pernah la j6gak makan kat sini sebab pilihan makanan die banyak,.. tapi kite tak pernah jumpa pun kan.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..ntah2 kita selisoh bahu kt situ dp hahahh

      Delete
  7. dah pernah pergi . masa tu mrk baru buka gerai . dok tunggu pisang goreng cheese tak siap lagi , maka terpaksa beli lain dan blah la sbb kejar masa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap eh pisang cheese kt situ? Xpernah try hehehe

      Delete
  8. kalau dtg singah la kt kedai cokodok kakak sya tu...insyaalah rasa sunguh memuaskan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerai yg mne ek?? ujung ke tengah??? nanti nk g usha hhehehehe

      Delete
    2. senang je nk cari..yang jual cokodok dan ada jual putu piring tu. sebelah gan murtabak edy legend.

      Delete
  9. pic yg kt atas tu gerai kakak saya...klu nk saya belanja dtg sabtu gan ahad je..pasal saya tolong pada haritu je..ahahaha

    ReplyDelete
  10. Wahh banyak kuih muih terliur tengok la... kalau ekin p naik pening nak pilih gak.ni

    ReplyDelete
  11. Femes tempat ni...suka mkn pasembor kat c tu sedap..kuih muih pelbagai jenis rasa nk borong semua

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...