Thursday 23 April 2015

DONUT GEBU KAMPUNG BARU



Assalammualaikum wbt....


Aku bila ada peluang pegi keje luar terutama di KL.....memang tak kan melepaskan peluang untuk pergi makan di area kampung baru.....siapa tak kenal kampung baru kan...tempat makan paling meriah....terutama bila bulan puasa....macam-macam jenis makanan ada.....dengan peluang yang ada ini...ktorang pon apa lagi.....terjah la gerai mana yang ada untuk carik makanan...dan salah satunya ialah gerai donut......gerai ni selalu jadi tumpuan ktorang masa aku keje dan duduk kat KL suatu masa dulu.....pantang lalu situ....gerenti berenti....meh aku kongsikan gambar nye yerrr...hihihihihih






Nampak tak gerai dia....simple jer...tepi jalan jerrr...dia jual macam-macam jenis donut dan pau goreng...harga pon murah.....hihihihi...meh aku belanja gambar lagi.....


























Dan yang penting aku dapat beli apa yang paling aku suka....aku suka bebola donut dia....1 peket RM1.00.....ada 8 biji...besar-besar tauuu....gebu jerrrr rasanyeeeee.....tak terasa aku menghabiskan 1 peket....hahahahhahahaha.....







Haaaaaa....pau sambal ikan bilis ni pon aku suka...peberet aku nihhhh.....makan pulak time panas-panas.....tak perasan aku leh habiskan 2 ketul....hahhahahahaha...1 ketul RM0.50....memang berbaloi....inti pon banyak.... goreng kacang merah pon ada.....sedap weiii....memang tak rugi laa kalau beli.....kalau korang nak beli atau order leh kontek nombor dalam gambar aku kat atas tu yerrr....terutama kalau korang order banyak....macam ktorang haritu....sebelum datang call dulu bagitau order....1 opis ktorang order.....lepas beli ktorang balik semula ke opis putrajaya untuk bagi kat budak-budak opis yang order......sesekali kan....heheheheheh....




Klik banner untuk join GA aku 


35 comments:

  1. sedapnya donat..suka donat celup coklat...:-))

    ReplyDelete
  2. kedai yang akak pergi tu dekat je dengan rumah saya. haha. saya hari2 lalu situ kalau balik dari kolej. bangganya tempat tinggal saya masuk blog akak. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh yeke..kalau tau singgah umah haziq hritu..hahahaa...alaaaa...stakat masuk blog cabok sy ni apa la sgt kan...hahahaha

      Delete
  3. salam kenal..


    akak pun suka sangat dulu ke Kampung Baru. tp now bila dah pindah ke Shah Alam dah susah nak ke sana.. cuma sesekali je lah mampu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama laa kita kak..sy sejak dok jauh ni jrg sgt g sini..bila da peluang jerr hehee

      Delete
  4. tempat tu memang happening dengan makanan kan..best!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul wana..time bulan puasa lagi laaa...juling mata tgk mkanan hahahaah

      Delete
  5. wana penah sampai kg. baru masa jalan kat kl..dapat makan kerang bakar..serius sedap giler..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huihh..sedapnye kerang bakar..dh lama xmkn hehehhe

      Delete
  6. pau sambal ikan bilis tu nostalgia zmn sue kecik2 dulu, murah giler rm1 tp besaq sepinggan makan..mmg puas mkn..la mana ada dah camtu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak aihhh..besarnyeee....mesti puas ati kannn...hehehhe

      Delete
  7. Teringat dah lama tak buat donut ^^

    ReplyDelete
  8. Kalu kat johor panggil kuih bom! Bommmmmm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuih bommm kauuu....bim tgn ke bom atom???

      Delete
    2. Kuih bom ehh...tu bukan yg de bijan tu ker? Heheeh

      Delete
    3. Haah. Kat sini kuih bom yg bulat berinti ada bijan tu :)

      Delete
    4. yang sambal tu... tu kuih bommm... Alaaaaaa kannnn dahhhh SS teliur... iskksssss!

      Delete
  9. donut ka yg tu.. panggil kue bom.. ni men sebut ikut mulut I laaa..
    sedapnya Kak D.. baca entry ni time petang2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Donut laa yanggg....hehehe..bom pon bom laa jnji meleteop dlm mulut hahaha

      Delete
  10. Sy nk pau sambal!!! A.k.a burger malaysia...

    ReplyDelete
  11. Nmpk mnyelerakan donut ball tu...nk skit!!

    ReplyDelete
  12. mak oi, bestnya. banyak juga pilihan ye. not bad

    ReplyDelete
  13. Kuih diatas semua febret ekin syoknya dapat mkn...

    ReplyDelete
  14. Tergoda! Tergoda! Donutnya nampak sedap bangatttt!

    ReplyDelete
  15. pernah sewa flat di kampung baru waktu mula2 dapat posting keje dulu...kenangan...bak kata Deanna...kedai mkn, kedai jual kuih bersepah2 di kiri kanan jalan tu...sediakan duit dan perut kosong je

    ReplyDelete
  16. Deanna boleh ganti Ma riah tun sabri bab JJCM...baca review je terus rasa TERGODA mak limah!

    ReplyDelete
  17. yg ada coklat tu menggoda jiwa . wpun singgit , tapi nampak besar ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...