Saturday 18 April 2015

PASTRI YANG SEDAP DARI KINGS


Assalammualaikum wbt....


Kali ni aku kongsikan beberapa pastri yang sedap yang biasanya aku beli dari Kings.....aku kan penggemar pastri kat situ...so kekerapan aku beli memang boleh dikatakan selalu la kan...biasa aku beli ka Tesco Nilai....kadang kat Giant Nilai...tapi aku prefer kat Giant....coz rasa dia lebih sedap.....hihhihi....tapi kalau kat area putrajaya ni...aku suka pegi yang dekat Cyberjaya....kalau bandingkan ketiga-tiga tempat nih...aku suka yang kat cyberjaya....rasa dia lagi sedap....nyummm...nyummmm gituuuuu...hahahahahah.....meh aku kongsikan pastri yang selalu aku beli....sila cuci mata yerrrr....hihihihihi....







Yang ini apple pie....sebelum ni aku tak pernah jumpa lak apple pie ni kat Kings....first time jupa masa beli kat cyberjaya...so aku tak tau ini memang pastri baru atau yang dah lama punya...harga dia aku tak ingat....rasa dia ok laa....cuma isi dia sikit sangat.....bagi aku laaa....tapi kulit dia sedap....hihihihi....






Ni peberet aku.....blueberry cheese tart....harga kalau tak silap RM3.70....tapi memang puas hati coz cheese dia memang banyak....dan tak terlalu muak.......





Yang ini pulak Siew Pau....ini peberet en suami....harga RM2.30....selalu aku beli 3 bijik...coz en suami aku suka sangat...dalam dia ada banyak isi....isi dia ayam....setiap kali pegi Kings....benda ni wajib beli untuk dia.....hehehehehehe




Last sekali....Portugues tart.....yang ini aku punya peberet....paling-paling aku beli 2...harga RM2.40....setiap kali pegi Kings ini aku wajib beli...tanpa gagal....so tu jer laa perkongsian yang aku nak citer...heheheheh





Klik banner untuk join GA aku 












27 comments:

  1. wow! semua ni feveret ana jugak ni kalo p tesco / giant. jarang jugakla ana x membeli. pantang tengok je mesti nk beli hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..biar nyesal bli dr nyesal xbeli hahaaha

      Delete
  2. asalamualaikum DM...tart portugis akak lom pnah mkn...macam sedap je.. :-))

    ReplyDelete
  3. oh..blueberi cheese tat..dah lama tak makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap wana..nti wana leh buat...wana rajin heheh

      Delete
  4. feveret sgt yang last tu...tapi harga dah mencanak-canak, dulu ada offer 2 biji rm3 lebih jer...sekarang tak campur gst dah mahal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pon suka sgt bli yg tu kak...pantang nmpk hehehehe

      Delete
  5. meh nak portugese egg tart free je deanna lajuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh..kak noor nk bg kt sy kerrr? nakkkkk...hahahaha

      Delete
    2. KakNoor dah kongsi resepi egg tart ni di blog :)

      Delete
  6. klu dpt semua tu , terus kenyang ...

    ReplyDelete
  7. Menyesalllllllllllllllllllllllllllll! Tengok gambar nih... Seyes menyesalllll! Bergantang2 air dah banjir!

    ReplyDelete
  8. cheese tart tu....sukaaaaaaaaaaaaaaaa...nyummy..sini tak dak KING..QUENN ada laaa..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun suka cheesetart, syida. Tak kisahlah yang plain atau yang ada blueberry tu....

      Delete
  9. Siew pau n portugese tart tu mmg mabelessss....tp klu nk bli salu nye abis...oh..kuciwa

    ReplyDelete
  10. X berapansuka makan pastri hihihi

    ReplyDelete
  11. menyesal baca entri ni..buat kecur liur je

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...