Sunday 5 April 2015

CUTI SEKOLAH : NILAI SQUARE



Assalammualaikum wbt.....

Hari jumaat...hari last untuk akak-akak aku menyoping.....coz esok sabtu....pagi-pagi diorang akan bertolak ke kuching....memandangkan hari tu hari last so aku pon bawak  akak-akak aku menyoping....kali ni..semua geng pompuan jer kuar menyoping...coz geng lelaki nak solat jumaat....aku bawak diorang ke mana? 




Ke mana lagi kalau bukan kat Nilai Square...dekat sangat dengan umah aku..dalam 10 minit jerr.....so aku biarkan aje akak-akak aku menyoping kain....tok usah di tanya banyak ke tidak...yang penting...bonet kete aku penuh...hahaahahah....meh aku kongsikan gambar yang sempat aku snap......hehehehe






Setelah penat menyoping kain...aku bawak diorang kat kedai jual baju yang murah-murah...aku dah biasa pegi kedai tu...tokey dia sentiasa senyum...walau pon kita mintak diskaun..dia tak lokek punya....pe lagi....akak-akak aku memang girang giler bila pegi kedai tu.....menyoping sakan....hahahaahah...aku tukang amik gambar jerrr....





Selesai menyoping...ktorang singgah kat tesco nilai...makan..coz perut dah lapar....bila dah selesai makan...akak aku  beli kasut kat kedai yang aku citer dulu SINI ....menyoping lagi...hasil hasutan aku...hahahaahah...selesai urusan situ..ktorang pon balik umah...akak aku yang sulung dah tak larat nak jalan....sindrom penat melampau...hhahaha....so balik umah rehat...coz malam  nanti akan ada aktiviti keluarga...apakah aktiviti nya?? Next entry yerr....heheheeh



To be continued....




Jangan lupa join GA aku yerr
klik banner untuk join
  










33 comments:

  1. klu saya gi situ pun , byk yg saya rembat ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angkot satu kedai... Ha Ha Ha...

      Delete
    2. heheheh...jenuh nk ngangkut kedai...

      Delete
    3. tak perlu nak angkut..beli je terus kedai tu hahahah

      Delete
    4. perghhh.....terus tukar tokey baru hahaha

      Delete
    5. Beli semua kedai... kaya la nanti

      Delete
    6. Nilai square tutup pkul bpe?

      Delete
  2. perempuan & shopping mmg xboleh dipisahkan..bff kn..hehe

    ReplyDelete
  3. waah ni mesti utk raya hahahaha

    ReplyDelete
  4. tak takut ke duit habis hasil menyoping je? hehe

    ReplyDelete
  5. Ini betul2 kembara nyoping sakan nih...

    ReplyDelete
  6. saya yang tak ikut shopping rasa penat, shopping sakan dari nun di utara sampai ke nilai.

    ReplyDelete
  7. bestnye nyopink! tp nak tempah yg becinta upah lg mahal dr kain huaaaarggg :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...upah jahit kt kpg ktorang masih murah dan berbaloi

      Delete
  8. shopping lagi sampai ke hari terakhir..sah mereka ni GILa SHOPPING, JM GILA BLOG WALKING adoyai!!!!

    ReplyDelete
  9. kalau dh penuh bonet kereta tu? ..berapa puluh kilo lah kann...luggage fligt nanti

    ReplyDelete
  10. rambang mata... poket pun mula tersepit... cepat sorokkan dompet

    ReplyDelete
  11. kakak nak meniaga kat srawak ka ? hehehe.. banyak sungguh.
    tapi pi nilai memang rambang mata.. tapi kena jaga2 gak.. CT penah beli kain potong siap.. dia cakap 2m tapi 1.5 je.. total 3m.. kena suruh dia buka n ukur..

    ReplyDelete
  12. Sakan shopping ramai kata barang nilai murah xperbnah smpai lg...

    ReplyDelete
  13. Sakan shopping ni... tu la ramai kata nilai banyak barang murah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...