Wednesday, 15 April 2015

SAMBUTAN HARI JADI UNTUK OFFICEMATE


Assalammualaikum wbt....

Pada 30 Mac yang lepas...ktorang berpeluang untuk buat sambutan harijadi besar-besaran di opis...memandangkan sambutan harijadi ktorang mengikut bulan dan hanya disambut bila ada mesyuarat cawangan...so kali ni ktorang buat untuk sambutan harijadi mula dari akhir tahun lepas.....nampak sangat ktorang dah lama tak buat meeting kan...hihihihi...biasalaa bila hujung tahun...masing-masing bertebaran keje luar...






Bila dah ada peluang cenggini...ktorang buat sekaligus...dari september 2014 hingga mac 2015....aku pon termasuk laa dalam sambutan tuhh...hehehe..dan seperti kebiasaan ktorang wat kutipan suka-suka untuk beli kek.....akhirnya dapat 3 kek....boston cheese 1kg...dari kings.....meh aku kongsikan gambar kek tu yerr.....heheehhe....



Tadi aku bagitau 3 kek je kan...nape ada 4 bijik plak kan....ajaib kan???? tak yah ajaib sangat la kan...hahahaah...1 lagi kek tu ada orang sponsor...sempena dapat APC....mekasih cik Mira....siap belanja satay lagi....sedap woooo.....hehehehe....



Dan tidak lupa aku kongsikan jugak gambar sambutan harijadi ktorang....tak susah-susah carik aku dalam tuh...coz tak nampak pon....hahahahhaa.....yang pakai baju kurung merah tu...cik  mira...chomel kann....mira....nanti belanja lagi yerr....hahaahaah.....oh yee...opis ktorang ramai bunga...kumbang da 4 jerr....hhihihi...tak lupa juga kepada semua penyumbang untuk aktiviti inj...moga bertambah erat ukhwah antara kita yerrr.....




Klik banner untuk join GA aku 








37 comments:

  1. Wah.. meriah meja dengan kek..nampak sedap tu.best sambut ramai2 dengan kawan opis kan ^_^

    ReplyDelete
  2. meriahh.. sini pulak ade buat makan sotoo. sedap mak !

    ReplyDelete
  3. best plak officemate ramai.. sini office 3 ja..hehe..yg lain production ja banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kira sikt la nih..ada org opismet lg ramai hehehe

      Delete
  4. lapar kek cheese.. huhuu.. 2 hari dh ni p kedai kek tp xdak cheese kek..frust

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alololo..siannye...xpe leh crik lagi...ada tu nnti hehee

      Delete
  5. tahniah dpt apc, meriahnye sambutan bufday dgn kek2 yg super2 sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murah rezeki org yg bnjer kan hehehe

      Delete
  6. wow! best Nye.. kite tak pernah pun sambut birthday

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..xpe...bkn kewajiban kan..jnji hepi

      Delete
  7. M3ja pingpong pon ok lah....meriah!!!

    ReplyDelete
  8. wah bestnya.. lama tak ada sambutan macam nih.. masa keja opis lama ada jugak buat.. meja ping pong pun meja ping pong lah.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ping pong pon ping pong la kan hahaha

      Delete
  9. selamat hari lahir buat kawan2 awak yer...

    ReplyDelete
  10. opis saya ramai kumbang, so jarang buat makan-makan gini.taulah staf lelaki, mana minat nak organise benda-benda gini.ajak datang makan ye, laju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..biasa la sal..kalau dh kumbg byk...gitu laa kan

      Delete
  11. uuuish lama tu kumpul.. dari september thun lepas ahahhaa..
    semoga murah rezeki semuanya.. sihat2 belaka.. happy belated birthday..

    ReplyDelete
  12. tengok kek pun dah menyelerakan.

    ReplyDelete
  13. meriahnya jamuan.. kek pun sedappppp

    ReplyDelete
  14. kenapa Deanna suka sembunyikan diri takut jari RERUPis ke ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  15. x suka sgt mkn kek tapi kalau kek batik boleh gak..terutama kalau Deanna yg buat

    ReplyDelete
  16. 4 ekor je kumbang...dah tua ke muda...kalau tua tak lama lagi pencen...habislah munge x de kumbang eheheheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...