Thursday, 30 April 2015

AKU KAT MANA?


Assalammualaikum wbt.....

Cuba teka aku kat mana??? hahhahaha....aku keje luar kat KL.....selama itu laa ktorang berada kat bangunan ni.....dah naik tepu weiiiii.....harini...last ktorang kat sini....cukup-cukup la kan....hahahahhaa....tapi yang best kat sini.....surau dia best gilerrrrrrr.......besarrrrrrrr....dan selesa....hehehehehehe









Haaa....nampak tak tuu??? luas kan...hehhee....bangunan baru lagi nih....masih dalam tempoh DLP.....sangat selesa....tenang je nak solat.....hihihihi....dah leh teka lom bangunan ape??? kalau dapat teka....aku tepuk tangan sekali untuk korang.....hahhaahhahaha




Klik banner untuk join GA aku 

28 comments:

  1. Replies
    1. kalau msjid dh leh iktikaf dh ni hihihihi

      Delete
  2. mmg luas suraunya . confirm x dpt teka ...

    ReplyDelete
  3. tak boleh nak teka..mana tu?

    ReplyDelete
  4. alaaaa...kalau teka betul dapat tepuk tangan je...huhuhuhu...x nk teka lah...sememangnya tak tahu sbb building baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tepuk pon sekali jer...pnya laa kedekut kan

      Delete
  5. luasnya surau...boleh main kejar2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi...trggu kang org kt situ kalau men kejar2...silap2 kena kejar ke luar...hahahaha

      Delete
    2. Jay Emm ada kaki ke nak berlari? Bukan ke Jay Emm ni merpati... Cuma boleh terbang!
      * Sengih...

      Delete
    3. terbang setahun 4 kali je...selebihnya jalan ngeh ngeh ngeh

      Delete
  6. tenang je solat kat sini besar sangat lah, kalau sorang2 mmg tak suka ni, kalau ramai ok lah haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy suka solat sini...luasssss heheeh

      Delete
  7. Replies
    1. hahahah....tpt kontroversi mne leh reveal

      Delete
  8. luasnyaruangan solat dia... selesa sangat rasanya...

    ReplyDelete
  9. saya pun suka sembahyang kat surau yang besar dan selesa. rasa tenang je...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...