Wednesday, 22 April 2015

HADIAH YANG ISTIMEWA



Assalammualaikum  wbt......

Alhamdulillah....dapat jugak rezeki ole-ole dari koya....berkat berkawan dengan blogger pemes iaitu Scdha Sein atau lebih dikenali sebagai SS....tapi bila pegi koya dia tuka nama Kak Nam.....hehehehhe...rasa gumbira sekali bila terima sampul surat tuhhh....macam tak menyabar lak nak bukak....hahahahha.....dan bila dah bukak....hati pon berbunga-bunga....seindah bunga ditaman.....hahhahahahaha.....meh aku kongsikan gambarnye yerrr.....












Kreatif betol Kak Nam ni kan.....chantek tol gambar tuhhh...kalau korang nak tau...Kak Nam pernah citer pasal gambar tu dalam entry beliau kat SINI .....rasa terharu bila SS masih ingat kat rakan-rakan dan bawak nama kami mengembara bersama.....mekasih tauuuu....terharu sangat.....sobb...sobbb...tetiba ada orang potong bawang kat sebelah....hihihiihhi....selain gambar tau SS bagi jugak ole-ole dari koya....sayang nak bukak...aku simpan macam tu jugak...sayanggggggggggg weiii....hehhehehe....dan yang paling penting.....aku suka 1 benda nihhh....apa dia????? meh aku tunjuk yerrr hihihihi





Nampak tak??  sticker ni mahal wooooooo.....sticker ni laa yang SS bawak tuhhhhh......sentimental value nihhhhh....tak kan dapat di mana-mana.....tak rugikan ada kengkawan kat alam maya nih...walaupon tak pernah bersua....yang pasti persahabatan tetap terjalin....mekasih sekali lagi untuk SS...nanti bawak lagi nama Deanna Morni tu yerrr.....hahahahahaha.....muka tak malu kannnnnnn......


Pssttt.....untuk rakan-rakan yang berkunjung dan tinggal komen...aku mintak maaf kalau aku lom balas kunjungan korang....jadual hidup masih bercelaru.....tunggu yerr....nanti aku ketuk pintu blog korang sorang-sorang hihihihihih



Klik banner untuk join GA aku 









48 comments:

  1. Terharunya..tgk hadiah2 tersebut..bagus punya kawan sebaik tu hanya di alam maya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg best sue dpt kawan baik cenggini...ihihihi

      Delete
  2. wahhh syokk ar mcm ni hihihi rezeki tu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Eh sape ekkk..kenal ke? Hahahaha

      Delete
    2. Macam pernah nampaklah...tapi di mana ye?

      Delete
  4. Replies
    1. InsyaAllah akan da rezeki nnti hehehe

      Delete
  5. wahh bestnya dapat hadiah dari SS..

    ReplyDelete
  6. Ohhh, hadiah ni memang istimewa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan farrah kan...mmg tersgt istimewa kan heheheh

      Delete
    2. Sticky note tu yg paling mahal. Dah sampai Korea :)

      Delete
  7. sapa SS tu.. Ish, baiknyaaaa dia..
    **buat2 tak kenal..
    Ketip kuku Koya.. i dah rasmi..pastu masuk plastik balik..
    Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni komen carik pasal! Kalah komen Milah! He He He...

      Delete
    2. Hahahah....mmg carik pasal nihhh...SS...

      Delete
    3. Suida sedey kot SS buat entri Milah panjang sangat...kasih terbahagi sudah!

      Delete
  8. Daebak!!! Gumbiranya rasa hati

    ReplyDelete
  9. Suida, Deanna dan Farrah..masing2 dapat ketip kuku dari SS..so mesti korang dh xnk ketip kuku dari JM lagi kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. X nk ketip kuku....diorg nk Jari Manis... kuku dh abis ketip

      Delete
    2. kiranya kuku dorang tu dah tak panjang2 lagi lah yek :-)

      Delete
    3. Sy nakkkkk la JM...banyak2 pon xpe..sy suka kumpul....ececehh...confident JM bg..hahahahah

      Delete
    4. Sape cakap taknak?! Leh buat spare. Tak pun pakai gilir2 hihihih

      Delete
    5. Deanna...doa byk2...ada rezeki dapatlah :-)

      Delete
    6. Farrah confirm dapat something from sis JM heheheh

      Delete
  10. untung kan kenal blogger femes SS tu...baik hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. SS nk jugak...JM tnya ni...hihi

      Delete
    2. Mmg untung dpt kenal blogger pemes mcm SS n JM....hehehehe

      Delete
    3. ada gak yg femes tapi kedekut (matilah buat statement ni)....kami x femes tapi baik hati hahahaha....sila jgn muntah dgn statement ni

      Delete
  11. maap tuan tanah Deanna Morni...dh terbuat mcm blog sndri....hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh xpe...sila2..nti sy sediakan teh o...hahahaa

      Delete
  12. tahniah. ramai juga dapat hadiah ni eh

    ReplyDelete
  13. Wahhhh bertuahnya tahniah hadiah yg menarik

    ReplyDelete
  14. banyak gak tu hadiahnya ... tahniah !

    ReplyDelete
  15. Thanks for sharing such a good thinking, article is fastidious, thats why i have read it entirely

    my blog: kontol

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...