Tuesday, 8 December 2015

AWAY

Assalammualaikum wbt.....






Ada tak yang carik aku 2-3 hari ni??? angkat ibu jari..............meh nak tengok.....hahhahaha.....untuk pengetahuan korang.....aku berada diluar kawasan....untuk berkhidmat demi negara terchenta......kali ini aku berkampung di Sungai Petani, Kedah......rasa macam balik kampung....hahahahh.... I LOVE KEDAH.....dekat di hati selalu....berkampng selama seminggu di sini.....moga segala urusan ktorang kat sini dipermudahkan.....sepanjang aku tak ada ni...korang tolong bersihkan laman rumah aku ni dulu yer....balik dari SP aku datang ke rumah korang yer.....sayanggggg korang semuaaaa....muahhhhh ciket....hahhahahaa....






33 comments:

  1. Amboi...gi keda no...kim salam lah kat oghang SP semuo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheeh...xsempat nk kim salam kt oghang SP..

      Delete
  2. Bestnyeee pegi Sg Petani... Tak pernah sampai... Adusss

    ReplyDelete
  3. Leh feeling2 berkubang kat sawah padi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SP xbnyak sawah.. meh dtg kampung I, bawak jalan2 ke aloq staq.. :)

      Delete
    2. nak berkubang kat sawah.. org kedah pun xmo kubang, busuk macam kebau satgi..haha... lintah banyak..

      Delete
    3. Mmg best fefeling kt sawah...tenang jer hehehehe

      Delete
  4. selamat bertugas aman ja di kedah kan...

    ReplyDelete
  5. kak yan baru nak jengok rumah deanna...tak ada rumah lagi....huhuhu

    ReplyDelete
  6. kak Deanna mai la alor star ni... leh jumpa...

    ReplyDelete
  7. Selamat berkhidmat, sis! Saya iring dengan doa dan dua ibu jari ahaks (tadi suruh angkat ibu jari kan,...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq farrah...2 ibu jari sy agkt jugak..hahaha

      Delete
  8. Su baru je balik sp minggu lps adik kawin..

    ReplyDelete
  9. Kariiii... Mana Kariii nihhh... Away lagi ke??? Rindu.. he he he...

    ReplyDelete
  10. wow p SP! Kedah mmg sempoi baq hang! hehe

    ReplyDelete
  11. la awat xrojer kami.. kami pun suka KEDAH.. haha.. pusing2 mana kot SP tuu.. singgah makan kat semeling

    ReplyDelete
    Replies
    1. P makan sampai pulau sayak tu haa hahaahah

      Delete
  12. ala dh sempadan penang tu.. hehehe

    ReplyDelete
  13. KD!!!!! cepat balik...rindu nih

    ReplyDelete
  14. "Teruskan berjuang dan berkhidmat demi Negara"

    *Tabik spring .

    ReplyDelete
  15. jauh perjalanan luas pemandangan ... wpun Out station tapi free kan ... perghhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...