Tuesday, 26 May 2015

TERIMA KASIH JM


Assalammualaikum wbt....


Pada satu hari...aku dapat 1 bungkusan...hati rasa sangat gumbira....sambil tepuk tangan tanda gembira....hahahahaha...nak tau sebab apa?? Coz aku tau sape pengirimnyee....sape lagi kalau bukan.... Jari Manis a.k.a. JM....heheheeh...meh aku kongsikan yerr.....











Banyak kannn....terima kasih bebanyak kat JM...susah jer bagi hadiah...banyak tol...moga makin bertambah rezeki dan bertemu jodoh ye JM....heheheehe.....yang penting....aku suka semua hadiah tuhhhh...lebih-lebih lagi bila baca titipan JM...titipan tuhhh....hahahhaah.....mekasih sekali lagi JM.....heheheheh









27 comments:

  1. "Sudilah kiranya"... Dah tentu2 laa si Kari ni lompat bintang sampai ke bulan... Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah....harus lompat smpai ke langit

      Delete
    2. tinggi tu lompat sampai ke langit..

      Delete
    3. Ayat Jay Emm sasteraaaaaa bafakkkk! Kah kah kah....

      Delete
  2. amboi, banyaknya..tahniah kak D!

    ReplyDelete
  3. Bestkan dapat ole2 dari 'kampung' sis JM :)

    ReplyDelete
  4. tahniah deanna ^^
    cantiknya hadiah yg JM bagi.

    kepit kuku dari korea tu sue ada 1, mmg selesa guna.

    ReplyDelete
  5. tahniah dari kaknoor bestnye dpt hadiah kan deanna

    ReplyDelete
  6. Tahniah :) byk dpt ole2 dari Sis JM :)

    ReplyDelete
  7. waa.. banyaknye.. comel2 belaka.. ;)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak D ekin pun dapat gak dah lama updte entri

    ReplyDelete
  9. Wahh....meriah nye..tahniah!!

    ReplyDelete
  10. tahniah.. nina pun dpt juga kepit kuku tu. hehe

    ReplyDelete
  11. waahhhhhh byknye dapat dr akak JM! hehe

    ReplyDelete
  12. tahniah.. banyaknya hadiah dari kak JM..

    ReplyDelete
  13. yg sekali pen tu, wat cocok sanggul best tu.. HAHAHAHAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cocok orang pon best... Keh keh keh...

      Delete
  14. ohh...dah terima rupanya...baru nk baca entri ni..SAMA-SAMA KASIH!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...