Tuesday, 10 November 2015

BARBECUE @ SWISS-GARDEN BEACH RESORT

Assalammualaikum wbt....


Seperti yang aku cerita sebelum ini, ktorang berbengkel bersungguh hati di lumut ni...siang malam sesi brainstorming....sampai dah tahap tepu dah otak aku....hahhahah...di atas kegigihan kami memerah otak....maka kami dihadiahkan barbecue pada malam terakhir....bertempat di The Gayam....kat tepi pantai...mula-mula dengar nama tempat ganyam...sekali baca dia nya sinage....salah daaaaa....hahahhaha....








Ini jalan menuju ke tempat barbecue


Aku dan roomate aku Nadia..sampai awal di tempat kejadian....punya la teruja kan....padahal dah lapar..hahahaha...masa ktorang sampai....orang tak ada lagi...yang ada pekerja hotel jer....ktorang meronda ke pantai dulu.....bila ktorang dah puas meronda.....ktorang balik semula ke tempat ktorang barbecue....sementara tunggu orang lain sampai...aku dan Nadia pergi meninjau persiapan yang dibuat..






Nadia jadi model catering....hahahah









Banyak betul makanan yang disediakan....sampai tak tau nak makan yang mana....atas faktor kesihatan aku tak dapat makan banyak macam selalu...makan pun berpada-pada...heheheh....



Muka ceria lepas makan....muka aku tak ada di sini...hihih

Walaupun aku makan tak banyak malam tu..perut aku tetap kenyang....alhamdulillah...dan yang penting...kengkawan pun seronok bila makan-makan sambil menghiburkan diri....hihihih.....






Autopublish : 10.11.2015  2030 pm

























21 comments:

  1. makan tak banyak?rugilah...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan percaya sangat.... Keh Keh Keh....
      * Matik laa carik pasal..

      Delete
    2. Baca boleh..percaya jgn..kah kah kah

      Delete
    3. Haa kannn... SS dah cakap.... Jangan percaya sangat... Jangan! Kah Kah Kah...

      Delete
  2. Replies
    1. Kita kat sini jilat screen je laa... Ha Ha Ha....

      Delete
    2. paroh ni paroh ... sampai jilat skrin hahahaha :p

      Delete
  3. Perghhh! Makan makannnn dan makan.....

    ReplyDelete
  4. haaaa yang ni yang best ni.. part makan2 ni hewhew..

    ReplyDelete
  5. bila scroll dua tiga kali memang terliur ... especially gambar kek kecil-kecil tu :)~

    ReplyDelete
  6. Sedap tgk makanan kat ats tu.. ye ke kak D tak mkn bnyk hihihi boleh percaya ke

    ReplyDelete
  7. wah...banyaknya menu
    kalau saya, kasi pulun habis ni...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...