Thursday, 12 November 2015

MEE SUAH GORENG PARK CHOY

Assalammualaikum wbt....


Tak habis lagi cerita pasal mee suah nih....selagi ada stok selagi tu aku masak mee suah...hehehhe....kali ni aku masak kering jer..ala-ala macam mee goreng jer....kali ni aku guna sayur park choy...aku buat ala-ala macam bihun singapore....cuma aku tak letak lada dan aku buh cili api banyak sikit...aku nak pedas berapi....hahhahahaha.....




Taraaaa.....ini la hasilnya....enak dimakan begitu saja....nyummmmmm....nanti nak buat lagi....teringat-ringat kelazatannya...hingga menjilat jari....hahahhahaha....overrrrrrrr.............






Autopublish : 12.11.2015   2030 pm




























22 comments:

  1. alamak.... lapar walaupun dah makan.... hehehe

    ReplyDelete
  2. alohai...dapnya.....
    sian kita jilat jari xmerasa...heheheh

    ReplyDelete
  3. sedappp nampak tu...tak share resepi ker sis...?? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyakkk....malu nk share resepi...hahahah

      Delete
  4. mee suah lagi... senangnya nak mask

    ReplyDelete
  5. sedapnya nak nak ada sayur park choy ... mee suah ni suun eh? :)

    ReplyDelete
  6. chop ... nak tanya, singkatan DM ke KD? nampak JM type KD :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama aje kan
      DM stand for DEANNA MORNI
      KM plak KAMEQ DEANNA =)

      Delete
  7. Menarik ni. Saya tak pernah buat goreng begini. Nanti nak cubalah :)

    ReplyDelete
  8. Mee suah lagikkkkkkkkkkkkkk!!! Dah boleh bawak lori pick up niaga dari umah ke umah.... ha ha ha...

    ReplyDelete
  9. suka beno dengan mee suah ye deanna

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...