Monday, 25 May 2015

AIR YANG MENGIMBAU KENANGAN



Assalammualaikum wbt....


Aku dah lama tak minum air nih...bila tengok ada kedai makan yang jual air nih....aku apa lagi kan....terus mengorder....walaupon sebelum tu aku dah order air teh ais....hahahahah...nampak tak pelahap....tapi bila dah dapat air nihh....memang rasa best sangat....tak ada dah la berlakunya kempunan macam mak si pekan...batu belah batu bertangkup...hahahahaah....bila dah dapat minum air tu rasa puas sangat....dan rasa dia seperti yang aku idamkan...hahahahaah.....tu jer yang aku nak citerr....







19 comments:

  1. air ni rasanya dr zaman kecik2 lagi ni, mmg legend lah!

    ReplyDelete
  2. Tak pernah minum... Tak pernah jumpa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah. Ni baru first time tengok.

      Delete
    2. Xpernah tgk ehh....masa kecik2 sy suka air ni heheehhe

      Delete
  3. Replies
    1. Cap ayam tu yang mahalllll :)

      Delete
    2. Cap ayam plg legend...hahaahh

      Delete
    3. ini betul2 cap ayam ni hehe

      Delete
  4. Nasib baiklah tak jadi macam mak si Pekan. Kalau tidak sis D jenuh nak cari batu belah tu. Sekarang batu belah entah ada entah tidak,..orang dah clearkan kawasan buat rumah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batu byk dh dibelah2 kan farrah...so xde dah batu belah...mak si pekan heheeheh

      Delete
  5. ha kat kampung sllu dok mnum air ni
    suke amek yang soda
    igt dulu 50sen je org jual

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...dulu murah jer dlm 50sen..hahahah

      Delete
  6. Lama xnampak air ni. Ala terliur la

    ReplyDelete
  7. xpernah minum.. huhu. rasa apa?

    ReplyDelete
  8. rasanya dah berpuluh thn saya x jumpa spesis air ni ...

    ReplyDelete
  9. susah nak jumpa dah air nih..

    ReplyDelete
  10. air apa ni? xtahu pun.. zaman bila air ni.. hehe

    ReplyDelete
  11. air botol ni...x pernah minum dan x pernah tgk pun..ada rasa bergas tak? perisa apa tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...