Saturday, 23 May 2015

BEKERJA DI KALA CUTI

Assalammualaikum wbt.....


Bila terpaksa kerja di kala orang lain cuti....memang menguji perasaan.... ditambah pulak apabila terpaksa bekerja di pejabat orang lain....dan yang lebih teruk...bila orang lain terpaksa jugak bekerja masa cuti hujung minggu sebab ko bekerja di pejabat diorang....haaaaaaa....itu laa yang aku rasa....tapi nak buat macam mana kan....dah nama pun terpaksa kan....bukan kehendak aku....huhuhuu....







Haaaa...nampak tak dokumen tuh...tu baru sikit..ada banyak lagi dokumen yang cenggitu yang aku kena key in dalam excel...pastu kena buat analisis....huhuhuhu....tapi kan...hati ku berbunga-bunga....nak tau kenapa??? Hihihih



Diorang masih setia sediakan makanan untuk ktorang walaupun masa cuti....mekasih bebanyak....nasik ni aku tak tau nama..tapi sangat sedap.....ayam goreng...sambal ikan bilis...sayur campur...dan ada kuah sikit....memang sedap dan banyakkkkkkk....alhamdulillah...rezeki kan...kenyang sepanjang hari....heheheheehe...yesss...i luv my job....








15 comments:

  1. kesian deanna...hehehe tpi okhlah ada perasaan bunga2.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Audit asset...pastikan semua dah ada tagging...hehhehe

    ReplyDelete
  3. takpelah, berkerja dengan ikhlas ye..yang penting ada sponsor makanan..hehe

    ReplyDelete
  4. Tak pelah asalkan hati gembira ada mknn. Perut berkeroncong x leh buat keje jg.

    ReplyDelete
  5. kalau kita suka dengan keje kita, kene keje waktu cuti pun sanggup.. hehe.. apatah lagi bila makan minum disediakan.. ;)

    ReplyDelete
  6. SS tak ingat kali terakhir SS makan nasi... Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
  7. ayu penah rasa cmtu tau
    kerja waktu cuti
    pastu keje kt tempat orang lak tu

    ReplyDelete
  8. berkhidmat utk masyarakat.. sedapnya nasi. hehe

    ReplyDelete
  9. nasi daun pisang tu ... meleleh .

    ReplyDelete
  10. terpaksa kerja mmg rasa nak gigit skrin kmputer =P
    tapi wahhhhhhhhh dpt nasik cenggitu terubat rasa hati ek? hehe

    ReplyDelete
  11. nasib laaa ada makan2 kan..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...keje time cuti ada org belanja...bestnya!!!

    ReplyDelete
  13. bercuti ke Lombok hari tu ada org belanja makan "PELICING"...sedap sgt!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...