Friday, 22 May 2015

GILA SHOPPING???


Assalammualaikum wbt.....


Korang kalau dah gila shopping macam mana ek??  ke tak pernah gila shopping?? Heehehhe...best laa kalau cenggitu....aku memang gila shopping....pantang nampak yang aku suka....rasa meroyan nak beli....hahaahha...tapi macam mana kalau aku memang betul-betul gila shopping???? Nak tengok macam mana??? Meh aku tunjuk......





Haaaaa...ada berani???korang pernah shopping drawing??? Hahahahaah...ni bukan sekadar gila shopping..tapi betul-betul gila....selama 2 minggu aku dok mengadap benda alah ini....dan selama 4 hari dok usung troley ni...adehhhh....penat weiiii....pape pon epi shoppinggggg....hohohohohho





18 comments:

  1. rembat dekat mana troli tu? hehehe

    ReplyDelete
  2. Tu harta kerajaan...bukan rembat punya hahahaah

    ReplyDelete
  3. yan tak gila shopping :-))

    amboi bergulung2 kerja...siap pakai troli

    ReplyDelete
  4. Hahaaa ingatkn shoppink apa td...ayokkk :)

    ReplyDelete
  5. macam tak menarik je shopping benda ni. haha

    ReplyDelete
  6. Byk nye shopping drawing. Ni mesti utk keje2 office..

    ReplyDelete
  7. ingtkn shopping kain nak buat baju raya tadi..kihkih

    ReplyDelete
  8. haha.. shoping drawing pun jadilah.. ;p

    ReplyDelete
  9. ayu xgile shopping
    xpandai
    heeee tapi kalau nak shopping pon ayu xborong drawing tu
    kekekeke

    ReplyDelete
  10. Hahahaha ades shopping kemain byk

    ReplyDelete
  11. xpernah dibuat org.. hahaha.. memang superb la

    ReplyDelete
  12. ni shopping tambah stress ni ... heeee

    ReplyDelete
  13. lain mcm punya gila shopping deanna ni hahaha

    ReplyDelete
  14. hehehe shopping drawaing ya.. banyak betul drawing tuh.. sama laa keja ngan drawing jugak.. kekadang naik muntah tengok drawing yang belambak2..

    ReplyDelete
  15. ni bukan gila shopping..klau JM boleh jagi gila tgk semua ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...