Sunday, 17 May 2015

CENDOL DAN ABC SARAWAK

Assalammualaikum wbt....


Ini cerita sudah lama..tapi aku lupa nak citer pasal benda ni...heheheh...aku teringat citer ni bila tengok gambar dalam hp cap itik aku ni...hahahaahahah...alkisah...ktorang pegi Dayang Sarawak Corner...Dulu aku pernah citer SINI tujuan asal ktorang nak makan mee kolok dan nasi ayam...bila dah sampai kedai tu ktorang pon mula la order...pastu akak tu kata..ada menu baru...apakah????? Jeng jeng jenggg....hahaahahah





Tak yah beriya sangat la nak jeng...jeng..jengg kan...tajuk entry ni pon dah jelas maksudnya...hahahaah....menu baru....CENDOL dan ABC SARAWAK....macam mana rupanya??? Meh aku tunjuk.....



Cendol sarawak

ABC sarawak

Yang penting rasa dia memang sedap....rasa macam nk order 2 mangkuk...haaa...nampak tak gelojoh makan....hahahahaah...tu belom lagi mee kolok...adehhhh....kalau korang tanya...apa beza dengan yang banyak jual kat semenanjung ni?? Korang kena try dulu baru leh bezakan..aku nak citer pon tak reti....heheheehehe.....try dulu baru tauuuuu.....











21 comments:

  1. Alaaaa kena try dulu ke. Saya baru nak tanya apa bezanya :)
    Saya baru2 ni makan cendol santan sawit,...sedap gak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. santan sawit saya xpernah try lagi la

      Delete
    2. cendol santan sawit? first time dengar ni..

      Delete
    3. mak kwn ana pernah buat cendol guna santan sawit. mmg sedap rasa dia. hehehe

      Delete
    4. Betul. Memang sedap. Lagi lemak rasanya.

      Delete
    5. Xpernah dengar cendol santan sawit kak farah

      Delete
    6. santan sawit? first time denagr nih..

      Delete
  2. panas2 gini mmg sedap layan ni sis... pernah tgk kat tv cendol abc sarawak ni...

    ReplyDelete
  3. yang masuk entry kedua Sha baca tentang cendol..hehe...*drooling* ^_^

    ReplyDelete
  4. kak Deanna jom bawak saya p jalan2 Sarawak.. hihi.. setiap makanan kt sana saya nk try

    ReplyDelete
  5. Macam dah terasa rasa kat tekak..

    ReplyDelete
  6. Sarawak pon ada ABC ek? He He He...

    ReplyDelete
  7. Kalau boleh keluar dari monitor pc kakak ni mangkuk tu kan ke bagus kakak boleh rasa sama:)

    ReplyDelete
  8. nasib baik x posa hari ni ... alahai , sedap tu .

    ReplyDelete
  9. nasib baik x posa hari ni ... alahai , sedap tu .

    ReplyDelete
  10. kalau tgk dari segi rupa paras mcm sama je cam ABC dan Cendol semenanjung..ke org jual tu org Sarawak...so rasa nye mesti lain sikit sbb air tgn org Swk kan kan kan

    ReplyDelete
  11. abc dia xwarna2 macam yang biasa kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...