Sunday, 24 May 2015

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI

Assalammualaikum wbt...


Korang apa khabar? Sihat ke? Harap-harap korang sihat hendaknya...aku masih tak berapa sihat...batuk dan sakit tekak...tapi dah makin ok...hopefully aku boleh sembuh seperti sedia kala sebelum hari rabu ni...coz aku memerlukan suara yang lunak merdu untuk bentangkan hasil kerja aku sebagai penutup di pejabat ni....banyak benda aku nak highlight...dan aku selitkan jugak petiran berbisa untuk yang "bijaksana" dan yang tak professional....ada berani ka?? Hahahaah...dah memang kerja aku...so aku dah lali...hati mesti kering....mesti ada yang masih tertanya-tanya aku kerja kat opis mana....aku bukan tak nak bagitahu..tapi kerja aku ni melibatkan maklumat SULIT....so aku hanya boleh bagi klu jer....hahaahahhaah...












Agak-agak korang dah tau tak kat mana?? Hahahaah...banner pink (mesti JM suka...hahahaha) tu dah leh agak kan kat mana....esok aku sambung lagi perjuangan yang belum selesai di sini...masih ada banyak benda yang perlu aku settle kan....moga dipermudahkan urusan kami di sini.....yessss....i luv my job...hahahhaah






21 comments:

  1. semoga segala urusan deanna dipermudahkan ^^

    ReplyDelete
  2. kalau nak diikutkan, perjuangan kita tak pernahnye selesai kan..
    semoga berjaya.. :)

    qaseh-delima@blogspot.com

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sihat Kak D..
    berjuang habis2san kak D..hehe

    ReplyDelete
  4. Cer nyanyi skit... Lagu Ella satu! Ha Ha Ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ermmm..suara blum merdu lagi hahahah

      Delete
  5. heeee dah ok kek blm suara merdu akk tu

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkan urusan kerja.. nurse ke. heheh

    ReplyDelete
  7. mesti serius memanjang ni ... heee

    ReplyDelete
  8. kesihatan jaga bebaik. nti senang nk memetir kikiki =D

    ReplyDelete
  9. banner pink..sesuai sgt dengan tema hari jururawat tu

    ReplyDelete
  10. kerja kat opis mana? dah tahuuuuuuuuuuuuu hiksss tapi biarlah rahsia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...