Wednesday, 15 July 2015

BISKUT RAYA MURAH DI PUTRAJAYA

Assalammualaikum wbt....


Ingat tak yang aku pernah citer yang aku call mak aku SINI haritu???  haaaaa.....mak aku pesan suh beli biskut kegemaran dia....hhahahaha....aku ingat tahun ni aku tak perlu beli biskut tuh coz aku tukar biskut yang lain....sekali mak aku suh beli.....nasib baik dekat jer nak beli......hehehehhee.....kalau korang nak tau...kat puntrajaya ni ada tempat yang jual biskut murah dan banyak....biskut yang dijual memang sedap....kat mana??? kat Anjung.....tapi bukan yang tingkat bawah....kat kedai atas....ktorang panggil kedai BOBOI.....hahahahah.....sebelah Watson....harga biskut dia RM16 sebalang....hehehhehe











Haaaaaa....ini la biskut kegemaran mak aku....dalam dia ada coklat cair...memang sedap....ktorang panggil biskut belang....memang berbaloi kalau korang beli....dah berapa tahun aku beli biskut ni untuk raya...cuma tahun ni jer aku beli kat kedai BOBOI....sebelum ni aku beli dengan kawan aku....tahun ni mungkin kawan aku tu tak jual dah biskut ni....so bagi yang duduk putrajaya...yang masih carik biskut boleh beli kat situ.....berbaloi...hihihihii















22 comments:

  1. woah siap ada coklet cair dalam dia.. nanti DM bawak balik srawak la eh ?
    murah gilaa RM16 je sbalang.. huuurm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar coklat cair tu rasa cam nak gi putrajaya sekarang jugak..

      Delete
    2. xrugi beli biskut nih...rasa dia mmg sedap hihih

      Delete
  2. borong biskut pula Kak Deanna? hehe

    ReplyDelete
  3. Sedap tau biskut belang tu, sue pun suka sbb ada coklat leleh dlm biskut tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdak2 pun suka biskut ni kan Sue heheh

      Delete
  4. Deanna tolong tunjuk berapa banyak barang awk bawak balik kg?
    Sebab akk pun pernah jadi mcm Deanna segala macam benda nak diangkut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak D memang terer bab packing barang ni..mohon tunjuk ajarku sifu!

      Delete
    2. hahahha...malu nk tunjuk kak nasa...mcm nk pindah umah dah gayanyeee

      Delete
  5. Replies
    1. besau gak balang nyer tuhh...90 bijik heheh

      Delete
  6. kalau mak dah suruh beli tu, beli jelah..hehehe.mesti seronok dia nanti..kim salam Mak ye..kak DM belajarlah buat, tahun depan senang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan derhaka cakap mak... He He He...

      Delete
    2. syurga bawah tapak kaki mak hehehe

      Delete
  7. mcm best je bila dlm tu ada coklat cair ... klu x raya still ada jual ke idak ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau xraya masih ada lgi biskut ni kt kedai boboi...heheheh

      Delete
  8. ishh..kenapa JM x tahu nih...melepas...kalau pegi skrg mesti dh habis stok

    ReplyDelete
  9. mmg sedap..ada kawan ke opis...try mkn sebiji...meleleh je coklat tu dlm mulut..mula tu nak satu je...tapi de kerana sedap...terus hadap 2-3 biji..

    ReplyDelete
  10. RM16 mmg murah....ada berapa biji dalam 1 balang...50?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...