Sunday, 19 July 2015

HADIAH YANG TIDAK DIJANGKA

Assalammualaikum wbt....


Haritu aku dikejutkan dengan 1 bungkusan....tetiba ada atas meja aku....seingat aku...aku tak de pun beli pape barang kebelakangan ni....aku belek alamat yang digunakan opis lama aku....dah tentu-tentu bukan rakan blogger kan.....dengan hati berdebar-debar...cehhh....berdebar la sangat....hahahahha...aku gigih bukak bungkusan tu........jenggg..jengggg...jengggggg........










Haaaa....ini barang yang aku dapat....bila dah bukak...aku masih tak tau sape yang hantar....aku robek bungkusan tu....robek?? ko ingat ko tulis lirik ke??? kah kah kah......habis lunyai dah bungkusan tu aku belek nak tau sape yang hantar....tak jumpa pun.....tapi baru aku teringat...tengok laa sape yang ngantar kat slip hantar depan tu kan...adehhhh.....kenapa la bijak sangat...bila aku belek slip tu aku rasa keras...rupanya ada surat dalam tuhh....aku cabut surat tuh....naaaahhhhhhh.....terpampang besar nama pengirim.....MAYBANK....hahhahahaah.....ok dah tau dah sape hantar...leh simpan dah bekas air tuhhh....hihihihih....









32 comments:

  1. Wah rezeki di aidilfitri tu... :-))

    ReplyDelete
  2. rasa berdebar nak tahu siapa yang hantar. rupanya Maybank. haha

    ReplyDelete
  3. ghimau maybank yang antar ghopenya...

    ReplyDelete
  4. la ingat kekasih lama ke yg hantar.. rimau rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. rimau kekasih awal jugak tuhh hahaha

      Delete
  5. salam aidilfitri maaf zahir batin, untungla dpt hadiah dr maybank ;p

    ReplyDelete
  6. hadiah best tu ... kekasih rimau ni ... heheheee

    ReplyDelete
  7. hamboi Rimau bagi hadiah sempena raya. besnya dpt hadiah tak terjangka hehehe

    ReplyDelete
  8. anak emas Maybank le ni tu yang dapat sebijik tu =D

    ReplyDelete
  9. merobek.. hehehe.. CT yg ajar bm tak puitis sebegini tau DM =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tetiba nak merobek lak kannn....hahahha

      Delete
  10. wahhh bestnya.. simpan duit kt rimau pun xdpt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau belanja duit kt rimau mesti dpt hahaha

      Delete
  11. Alhamdulillah..rezeki.
    Aaauuummmmmmm :D

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. ntah...xguna pun..letak dalam kabinet jerr hehehe

      Delete
  13. wah..untunglah. beli kat luar pun mahal tu
    eh, speaking pasal hadiah ni
    ada dapat tak voucher yang saya bagi hari tu?

    ReplyDelete
  14. hati berdebar-debar? rasa seperti org masuk meminang tak? hihih

    ReplyDelete
  15. apo kobondo nye tu Deanna...penapis air ke botol minuman

    ReplyDelete
  16. lohh...dary maybank? mcm mana leh dapat...masuk peraduan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...