Wednesday, 8 July 2015

MENU BERBUKA #7

Assalammualaikum wbt....


Menu berbuka ktorang kali ni ktorang beli jer kat foodcourt Taman Seroja BBST.....aku memang tak sempat nak masak...sampai rumah dah pukul 7.00 petang....so beli jer la kuih yang ada kan...nak tau ktorang beli apa???? jenggg...jenggggg...jenggggggg....sibuk jer nak jeng jengg bagai kan....hahhahahahaahhaah







Ini laa menu berbuka ktorang...sederhana jer...tak nak banyak-banyak menu takut tak termakan....nanti membazir jer.....ini sebenarnya menu kegemaran ktorang....pulut panggang.....harga RM0.50 seketul...tapi pulut panggang ni panjang daripada biasa...sedap...kira berbaloi la dengan harga....pastu kuih cara berlauk....ini laa rupa kuih cara berlauk bagi yang tak kenal...hehehehe.....harga RM2.00 untuk 6 ketul...sedap...dia letak daging banyak...cukup la untuk ktorang makan sebelum makan makanan berat lepas terawih.....kadang kenyang makan ni jer...malam tak yah makan nasik dah...hehehehe...bersyukur dengan rezeki yang ada....













40 comments:

  1. Cara berlauk! My favourite! Selamat berbuka, Sis D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita farrah...hehehe..selamat berbuka yer

      Delete
  2. selamat berbuka deanna :-))

    area segamat ni payah cari kueh cara berlauk yang ada daging..

    ReplyDelete
  3. makan tu je dah kenyang?baguih la korang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Sal nak makan yang macamana lagi? Keh Keh Keh..

      Delete
    2. mesti nak nasi jugak..hehe

      Delete
    3. Utk bebuka kira cukup laa tuu...hehehehe

      Delete
  4. hari ini bernuka dengan kuih talam yang dibeli juga....murah lah kuih muih kat tempat deana ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murah ehh kak....sy pun xpasan murah ke x..hhihi

      Delete
  5. Ayat klise "aku memang tak sempat nak masak"... Memang tak masak pon... Keh Keh Keh..
    * Carik pasal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari2 xsempat.. kan .. hehe

      Delete
    2. bulan puasa jangan marah-marah, kak DM..hehe

      Delete
    3. Keh keh keh..alasan yg biasa kan ....rahsia kita2 jer

      Delete
  6. pulut panggang tu panjangnya berapa inci????? He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat amik pembaris, dah masuk mulut..haha

      Delete
    2. Sejengkal...bape inci ekk hahaha

      Delete
    3. sejegkal tu jari siapa? kalau jari JM 10 inchi hiksss

      Delete
    4. Makaihhh...10 inci JM...tu jari ke pembaris?? Kah kah kah

      Delete
  7. pulut panggang....my feveret tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kite.... he he he...

      Delete
    2. kita serasi bersama hihihhi tp bukan ke org tu byk pantang larang :-)

      Delete
    3. Sy cuma pntang tengok jer hahahah

      Delete
    4. Sy cuma pntang tengok jer hahahah

      Delete
  8. Sedapnya cara tu.. tahniah D. Sila email nama, alamat, no fon tau. Email company di blog nina

    ReplyDelete
  9. makan sikit tapi awat badan mengembang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni komen carik pasal ke pe nih... kah kah kah...

      Delete
    2. Suida x syg mulut ahahahh

      Delete
    3. Makan skit time bln puasa je...11 bulan mkn byk hahhaha

      Delete
  10. pulut panggang idaman jiwa tu ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...